TheNarsissist Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei, er det noen som skal ha s1 i morgen? Jeg har regnet eksamensoppgaver som en gal de siste dagene. Dog bare del 1. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei, er det noen som skal ha s1 i morgen? Jeg har regnet eksamensoppgaver som en gal de siste dagene. Dog bare Det hadde lønt seg omvendt. Del 2 er viktigere og vanskeligere enn del 1. Selv om du har hjelpemidler så har du ikke tid til å sjekke hvert eneste formel. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 åja, har alltid syntes at del 1 var vanskeligere jeg. Hvertfall på terminprøvene jeg hadde i fjord. Synes ikke oppgavene på del 2 virker så alt for vanskeligere pluss at jeg får en time ekstra. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg skal også ha eksamen i morgen. Jeg har alltid følelsen av å ikke ha øvd nok, selv om jeg har hatt flere mnd. Er redd de gjør eksamen for vanskelig i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå