Kjetil Lura Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jøss, hehe, for meg så føler jeg at du er slik du svarer, men nei var ikke deg jeg siktet til og heller ikke de andre? Jeg sa da ikke noe om bortskjemt? Eller gjorde jeg det? Jeg kjøper min hw på avbetaling, selv om jeg har penger til å betale kontant. PS: Var ikke deg, eller andre jeg siktet til, så fred eller krig, hehe? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Jøss, hehe, for meg så føler jeg at du er slik du svarer, men nei var ikke deg jeg siktet til og heller ikke de andre? Jeg sa da ikke noe om bortskjemt? Eller gjorde jeg det? Jeg kjøper min hw på avbetaling, selv om jeg har penger til å betale kontant. PS: Var ikke deg, eller andre jeg siktet til, så fred eller krig, hehe? Joda, Skjønte det, Følte bare sånn først da jeg ofte blir fortalt det på en dritt side (avogtil Ansiktsboken også :/) jeg bruker, no worries^!^ Endret 24. august 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Flått, takker, men så nå på deg, altså info. Stemmer det at du er 14 år? Om så er er jeg 48, snakkes sikker i en annen tråd her på hw.no. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Flått, takker, men så nå på deg, altså info. Stemmer det at du er 14 år? Om så er er jeg 48, snakkes sikker i en annen tråd her på hw.no. Ja jeg er 14 år gammel Vet ikke helt hvorfor jeg kommenterte det igår, Men Jaja Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Må skrive en ``artikkel`` på skolen og fikk lov å velge dette da Læreren min også venter på dette, Han vurderer dette eller 880M, Greit om jeg stjeler litt rykter herifra? Endret 26. august 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Må skrive en ``artikkel`` på skolen og fikk lov å velge dette da Læreren min også venter på dette, Han vurderer dette eller 880M, Greit om jeg stjeler litt rykter herifra? Det er jo ikke her ryktene kommer fra... Angående læreren din som venter på enten desktop-utgaven av 800-serien eller skal ha laptop-utgaven, så skjønner jeg ikke helt hvordan han tenker, GTX 780 Ti er jo dobbelt så kraftig som 880M. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Må skrive en ``artikkel`` på skolen og fikk lov å velge dette da Læreren min også venter på dette, Han vurderer dette eller 880M, Greit om jeg stjeler litt rykter herifra? Det er jo ikke her ryktene kommer fra...Angående læreren din som venter på enten desktop-utgaven av 800-serien eller skal ha laptop-utgaven, så skjønner jeg ikke helt hvordan han tenker, GTX 780 Ti er jo dobbelt så kraftig som 880M. Har fortalt han det. Det er jo noen rykter her 880m sli er lik et 780Ti. Nå veier en pc endel mere enn en bærbat, med ytelsen er jo ikke sammenlignbar ^!^ Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Dagens nytt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624970&siteSkin=hardware.no Med ny i7-4790k ventes det veldig... Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Liker at tråden over natten kanskje fikk feil navn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå