Gå til innhold

nVidia Maxwell tråden (GTX 800-serien)

kalleklovn12

Anbefalte innlegg

Jøss, hehe, for meg så føler jeg at du er slik du svarer, men nei var ikke deg jeg siktet til og heller ikke de andre?

Jeg sa da ikke noe om bortskjemt? Eller gjorde jeg det?

Jeg kjøper min hw på avbetaling, selv om jeg har penger til å betale kontant. PS: Var ikke deg, eller andre jeg siktet til, så fred eller krig, hehe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, hehe, for meg så føler jeg at du er slik du svarer, men nei var ikke deg jeg siktet til og heller ikke de andre?

Jeg sa da ikke noe om bortskjemt? Eller gjorde jeg det?

Jeg kjøper min hw på avbetaling, selv om jeg har penger til å betale kontant. PS: Var ikke deg, eller andre jeg siktet til, så fred eller krig, hehe?

Joda, Skjønte det, Følte bare sånn først da jeg ofte blir fortalt det på en dritt side (avogtil Ansiktsboken også :/) jeg bruker, no worries^!^ :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Må skrive en ``artikkel`` på skolen og fikk lov å velge dette da Læreren min også venter på dette, Han vurderer dette eller 880M, Greit om jeg stjeler litt rykter herifra?

Det er jo ikke her ryktene kommer fra...

Angående læreren din som venter på enten desktop-utgaven av 800-serien eller skal ha laptop-utgaven, så skjønner jeg ikke helt hvordan han tenker, GTX 780 Ti er jo dobbelt så kraftig som 880M.

Lenke til kommentar

Må skrive en ``artikkel`` på skolen og fikk lov å velge dette da Læreren min også venter på dette, Han vurderer dette eller 880M, Greit om jeg stjeler litt rykter herifra?

Det er jo ikke her ryktene kommer fra...

Angående læreren din som venter på enten desktop-utgaven av 800-serien eller skal ha laptop-utgaven, så skjønner jeg ikke helt hvordan han tenker, GTX 780 Ti er jo dobbelt så kraftig som 880M.

Har fortalt han det. Det er jo noen rykter her ;)

880m sli er lik et 780Ti. Nå veier en pc endel mere enn en bærbat, med ytelsen er jo ikke sammenlignbar ^!^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...