FleXxX84 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei. Jeg skal bygge meg en stasjonær data som jeg skal bruke til gaming. Har alltid ønsket meg en en gaming data som jeg kan spille alt av spill, spesielt DayZ Jeg kan bruke 15000kr og vil ha støtte til 3 monitorer samtidig. Er det noen her som kan hjelpe meg med å velge delene som jeg burde kjøpe?? Jeg har ikke så all verdens peiling på dette -Hovedkort -Skjermkort -Prosessor -Ram -Lydkort Takker så utrolig mye for alle svar jeg kan få Lenke til kommentar
liealot Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er 15k inkludert 3 skjermer..? eller kommer de utenfor budsjettet? for 3 skjermer vil spise store deler av budsjettet hvis de skal være bra. og skal du kjøre de i 120hz trenger du nok hele budsjettet på maskinen... Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det data, eller ein datamaskin du skal ha? Det er ein ganske esentlig forskjell som er grei å vite om. Uansett. Om det skal være 3 skjermer kunne kanskje noko eyefinity relatert vore relevant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå