Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vært utro og angrer

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld.

Jeg er en mann på 20 år som har vært utro og er helt i kjelleren nå. Jeg angrer så utrolig mye! Jeg har hele tiden vært redd for at min kjæreste skulle være utro og så er det jeg som ender opp med å være det. Det var helt uplanlagt på nachspiel.Jeg har ikke kysset en annen dame eller gjort noe som helst med noen andre i løpet av forholdet med kjæresten min. Da jeg innså hva jeg drev med stakk jeg. Satt meg ute og gråt rett og slett, følte meg ikke mye mann da. Jeg hadde nettop hatt sex med en annen dame, jeg kom ikke en gang, og det var det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv og jeg kan ikke ta det tilbake.

Jeg kommer ALDRI til å være utro igjen, dette sitter så dypt og føles så dritt.

Slik som jeg ser det har jeg to muligheter:

1. La være å si noe og se om jeg greier å være i forholdet med skammen.

2. Si hva jeg har gjort og nesten garantert ende opp med brudd.

Forresten så har vi nylig flyttet sammen...

DRITT. Jeg elsker kjæresten min, og jeg hater meg selv nå.

Endret av 20tolife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som har skjedd har skjedd, og det vil strengt tatt ikke gagne noen om du forteller det til kjæresten din. Dere kan få et langt og lykkelig liv sammen for alt vi vet, jeg vil anbefale alternativ 1. Når det er sagt så er du åpenbart en mann av ekstremt svak moral, og jeg vil på det sterkeste anbefale deg å prøve å kontrollere deg i fremtiden. Hvis utroskapen skjedde fordi du var full så bør du, om ikke slutte å drikke, så i alle fall kutte ned kraftig på forbruket.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er kanskje, som hevdet over, egoistisk å si det. Men et forhold består av to personer, og har ikke du det bra blir heller ikke forholdet bra. Hvis du tror du har det i deg å bygge et forhold på en løgn så gjør gjerne det. Men hvis ikke du er komfortabel med det bør du gjøre det rette først som sist. Bedre det enn å seile ut med en råtten skute...

Lenke til kommentar

Er det stor fare for at hun finner ut? Da må du fortelle selv først.

Om du ikkke skal fortelle, så må du aldri gjenta det + bære kunnskapen om hva du har gjort. Om du forteller henne så sårer du henne og risikerer at det blir slutt. Om dere prøver mer, så vil hun likevel sikkert slite med å stole på deg.

Vet du hvorfor det gikk slik? Hva som gjorde at du var utro?

Du kan fortelle eller la være... Må finne ut hvilken vei du vil ta selv. Begge er vanskelig på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Utroskap er ille i seg selv. Men om du skulle klare å leve på denne løgnene i tja, si tre år, før du sprekker eller hun finner ut av det på egen hånd - da får hun vite om ikke bare utroskapen, men at du har lyvet og visst om dette i tre år uten å fortelle henne det. Vil hun ikke dumpe deg for utroskapen, så vil hun HVERTFALL dumpe deg når det kommer ut etter en stund..

Anonymous poster hash: 8eb41...753
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jepp! Det er ok å være utro, men husk å angre og ikke fortelle det til kjæresten din.

Interessant.. Så du mener altså å være utro mot den en er sammen/gift med, er greit? Hvordan kan du si det?

Lenke til kommentar

Er ikke min jobb å dømme TS. Utroskap er ikke bra på noen måte. Han har to valg, som igjen kan føre til flere konsekvenser. Han må selv finne ut hva han ønsker. Det er selvsagt ikke bra for kjæresten om hun finner ut fra andre eller om han forteller senere. Er kjipt for henne å ikke vite og ikke kunne ta stilling, samtidig som hun er skånet for å vite. TS dreit på draget. Han tabbet seg ut. Han er klar over dette. Regner ,ed at han hadde tidenes fylleanger dagen etter, noe som var vel fortjent.

Vår oppgave er å råde ham. Greit å vite at det finnes ulike valg. Men samtidig er det også greit å vite konsekvensene. Å leve med det betyr å bli spist opp av dårlig samvittighet. Å si fra kan føre til brudd wller til å prøve mer, men forholdet vil da få seg en knekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...