Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Notice how no Liverpool-fans are commenting Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jotun: Evans hadde en kvart fot på en ball fra Kiesling som 99% sikkert hadde gått inn på 0-0. Minuttet senere scoret Valencia, så selvfølgelig mye tilfeldigheter som gjør at det står 0-4. United er generelt gode i flyt også. Egentlig bare målene som skiller en forumrotte fra en rant om hvor ræva United spiller. Thank you. Irriterende med viasat fotball. Omtrent eneste kanalen vi ikke har her ute Giggs har vært KREM. Nå fikk eg et bilde av giggs med krem på den hårete kassen...... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Litt surt om nullen sprekker nå. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dæven så bra vi skulle spille i dag! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er så lekent og så deilig! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det eneste som mangler nå er at Young scorer... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ikke krem sånn sett. Mer creme de la creme. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Må vel være en av de største borteseierne vi har hatt i CL noen gang, om dette holder seg? Noen som har statistikken i orden her? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Please frispark-perle. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Må vel være en av de største borteseierne vi har hatt i CL noen gang, om dette holder seg? Noen som har statistikken i orden her? Største i CL noen gang tror jeg. Nærmeste må vel være 2-6 borte mot Brøndby (?). Ellers tipper jeg det ble noen storseire i den gamle knockout-serievinnercupen, spesielt i første, evt. andre runde. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tror ikke Herr Hypiää er spesielt rystet. Han har blitt vant til dette opp gjennom årene i Liverpool 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Største away-seier i Champions league vil jeg tro? Fenomenalt. Fantastisk. Utrolig deilig å ha en sånn kamp. Det er lenge siden. Hadde trodd det kom til å bli veldig vanskelig, men gutta var veldig gode igjennom hele kampen og la seg aldri bakpå, slik de til tider pleier. Beste kampen på lenge. Beste Onsdagen på lenge. Overbeviste Giggs deg, Hargo? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 5-0 borte mot andreplassen i Bundesliga. Uten Vidic, Carrick, og RvP. Blir ikke mer imponerende enn det. Må vel også legge til at dette er det lengste Kagawa har fått spille i 10ern, siden han kom til United. Han var tredje sist på ballen, på 3 av målene. Jeg påstår at det er på tide å benke RvP. La Rooney få spille spiss, som han egentlig er, og la Kagawa få spille bak ham. Giggs var også selvsagt genial i dag. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Overbeviste Giggs deg, Hargo? Ja, det var en flott jinx... Veldig, veldig imponert nå. Savner slike kamper litt oftere, og synes vi ofte har blitt litt for feige de siste årene og har blitt straffet for det en del ganger. Her derimot, helt fantastisk. Håper vi får se flere slike seiere i månedene som kommer! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Blir spennende med lagoppstillingen mot Spurs i helga, men så lenge vi ikke gir bort noen straffespark så burde ting gå greit Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Herlig kamp, god uttelling på sjansene føler jeg. Synd Kagawa ikke fikk noen assist, for det fortjente han i dag. Veldig god, og kjapp med pasningene i riktig rolle. Likern! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan jo også legge til at Leverkusen faktisk spilte 1-1 mot Bayern og at de ikke hadde tapt en eneste kamp hjemme siden mars. Ligger forøvrig også på en 2. plass i Bundesliga. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 og at de ikke hadde tapt en eneste kamp hjemme siden mars. Alle turneringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå