Latias Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Rett og slett krem det frisparket fra Rooney! 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Krem krem krem! 4 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Var det der offside, da? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Maetdnanf: Det har blitt min variant av "beistet fra belgia", "herlige bilder fra carrow road", "nå begynner lagoppstillingene å tikke inn", "han er vel egentlig ving?", "stillingskrig på midten" osv. Krem den referansen der, Latias :-) Endret 27. november 2013 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Holder dette inn er det krem! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kagawa har så langt fått meg til å produsere massevis av krem ihvertfall. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dette har jo vært en fenomenal kamp sett med United øyne. Kan ikke hakke på en eneste spiller. Nani har gjort noen dårlige avleveringer. Ferdinand har virket litt ustødig, men vi har kommet unna med de tabbene som har vært gjort av laget. Jeg er veldig fornøyd. Jones - Giggs kombinasjonen fungerer utmerket. Giggs har vært veldig god, og vi ser fort at vi manglet pasningene hans (eller Carricks) mot Cardiff. Kagawa har også vært god i sin favorittposisjon. Rooney har klasse innlegg, og det har gitt oss 2 mål. Valencia har også gjort mye bra på høyrekanten. Tør å bruke farten sin, og det er viktig. Nei, dette må jeg si. Deilig førsteomgang. La det fortsette i andre. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Positiv førsteomgang, selv midtbanen har fungert bra. Får håpe vi ikke slakker ned i andre omgang nå da. Kremomgang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kagawa gjør det hardt å være laktoseintolerant. 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kagawa gjør det hardt å være laktoseintolerant. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Evans!! Overkjøring Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Ahaha, han tullingen som sto nøyaktig på strek ropte på offside på Evans. Lol :S Endret 27. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Er spillet like bra som resultatet så langt?? Imponert. Endret 27. november 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er spillet like bra som resultatet så langt?? Imponert. United har vært rimelig effektive, når sant skal sies. Men for all del, flott gjennomført kamp sålangt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hva med Giggs? Det var den eneste delen av lagoppstillingen jeg var skeptisk til. Synes det er å gamble å la ham spille i 90. SMAAAAALLLLLING! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå