Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av Michael Kors veske


Gloms

Anbefalte innlegg

Har i år tatt meg vann langt over eget hode, sendt meg selv ut på glattisen uten hjelm og bestemt meg for å kjøpe Michael Kors veske til dama.

 

Som de fleste sikkert vet er disse helt latterlig dyre, men jeg jeg regner med at det går ann å få de til noe redusert pris fra utlandet.

 

Har søkt litt rundt på sider, men sliter med å vite hvilke sider jeg kan stole på. Om varen er ekte osv.

 

Er det noen der ute som kan hjelpe en stakkar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte mange når jeg var på ferie i sommer. Var på fyllatur i Magaluf og fikk kjøpt noen vesker av en veldig hyggelig neger på stranda. Fikk solgt alle på Finn.no og alle som kjøpte ble iallefall fornøyde. Billig i innkjøp var de også.

Nei, du kjøpte ikke en eneste Michael Kors-veske på stranda i Magaluf. Så om noen faktisk vil ha MK-veske, så er det der et fullstendig ubrukelig innlegg.

Lenke til kommentar

Skjønner at det er utrolig festlig å snakke om fyllakjøp i magaluf, men jeg er faktisk ute etter å få tak i en veske til dama til jul. Ikkeno falsk juggel fra en strandløve.

 

Hadde vært veldig fint om de som kan hjelpe meg med det poster.

 

Noen som vet om no?

Lenke til kommentar

Skjønner at det er utrolig festlig å snakke om fyllakjøp i magaluf, men jeg er faktisk ute etter å få tak i en veske til dama til jul. Ikkeno falsk juggel fra en strandløve.

 

Hadde vært veldig fint om de som kan hjelpe meg med det poster.

 

Noen som vet om no?

http://www.ebay.com/itm/Michael-Kors-Jet-Set-Travel-Saffiano-Leather-Small-Tote-Coffee-/251387994051?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item3a87e45fc3

 

kanskje denne kunne ha vært noe?

 

Det finnes mange fake ting på eBay, men i dette tilfellet har selgeren 99.9% positive feedback og over 8000 tilbakemeldinger samt at prisen virker sannsynlig når RRP (reccomended retail price) er $228. Aner ikke hvordan dette er i forhold til norske priser og din prisklasse, dog

Lenke til kommentar

Har etter litt research funet ut at dette er veska dama ønsker seg:

 

http://www.michaelkors.com/p/MICHAEL-Michael-Kors-MICHAEL-Michael-Kors-Medium-Jet-Set-Multifunction-Saffiano-Tote-TOTES/prod21140002_cat8519_cat8501_/?index=44&cmCat=cat000000cat8501cat8519&isEditorial=false

 

Den oOleE postet er akkurat den samme bare mindre tror jeg.

 

Har sett etter den på ebay og funnet mange selgere, men de shipper ikke til Norge.

 

Noen som vet hvor jeg kan få den veska shippet til Norge? Prisen her i Norge er 2500-2700. Rimelig mye hvis du spør meg. 1500-1700 er vel mer det jeg kunne tenke meg. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Har etter litt research funet ut at dette er veska dama ønsker seg:

 

http://www.michaelkors.com/p/MICHAEL-Michael-Kors-MICHAEL-Michael-Kors-Medium-Jet-Set-Multifunction-Saffiano-Tote-TOTES/prod21140002_cat8519_cat8501_/?index=44&cmCat=cat000000cat8501cat8519&isEditorial=false

 

Den oOleE postet er akkurat den samme bare mindre tror jeg.

 

Har sett etter den på ebay og funnet mange selgere, men de shipper ikke til Norge.

 

Noen som vet hvor jeg kan få den veska shippet til Norge? Prisen her i Norge er 2500-2700. Rimelig mye hvis du spør meg. 1500-1700 er vel mer det jeg kunne tenke meg. Noen som vet?

De shipper som regel til Norge selv om det ikke står at de gjør det. Send en melding og spør.

 

e: på eBay altså.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...