Bandana Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Den ble levert på dør av UPS. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Good! Selv bestilte jeg inatt, men kan står ikke som sendt enda så håper jeg får beskjed om dette snart Lenke til kommentar
mindor Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fikk min day one i dag fra spania, den ble sendt på fredag og kom i dag. Lenke til kommentar
Ole_Morten Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Tror day one Fifa utgaven er tilgjengelig. Bestilte den nå fra den spanske microsoftbutikken. Kan ikke spansk, men dette virket veldig lettvint. Grønn knapp er som regel legg i handlevogn/kjøp nå. Logg inn med Microsoft id (samme som Xbox live) og der lå adresse og Mastercard lagret. Gratis frakt og 25%moms var inkl.(hvis ikke det bare var spansk moms). Endret 2. desember 2013 av Ole_M_InnleggNO Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen andre som har hatt problemer med at det mangler dokumenter på pakka fra Microsoft store Tyskland? Ser ut som de har stoppet i Nederland Lenke til kommentar
CreasingBulldog Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen andre som har hatt problemer med at det mangler dokumenter på pakka fra Microsoft store Tyskland? Ser ut som de har stoppet i Nederland samme her... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen andre som har hatt problemer med at det mangler dokumenter på pakka fra Microsoft store Tyskland? Ser ut som de har stoppet i Nederland jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå