Bandana Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei, bare lurte på om det er mulig å bestille Xbox One fra den spanske microsoftstore. Coolshop har driti seg hardt ut så jeg må prøve å få den fra et annet sted.Står at de har Xbox One på lager (Day One Edition i tillegg), men sender de til Norge? Og får vi det eventuelt med engang, altså innen 1-4 dager? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Hei, bare lurte på om det er mulig å bestille Xbox One fra den spanske microsoftstore. Coolshop har driti seg hardt ut så jeg må prøve å få den fra et annet sted. Står at de har Xbox One på lager (Day One Edition i tillegg), men sender de til Norge? Og får vi det eventuelt med engang, altså innen 1-4 dager? Ja, alle MS Store fra Europa sender fra lageret i Nederland (Untatt UK som kun sender til UK) så det skal gå bra EDIT! Vær ops på at der er prisen 499 Euro EKSKLUSIVE MVA. Så den kommer det toll på i tillegg virker det som. Hvis ikke chrome google oversetter kødder med meg her Endret 27. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Ah, la ikke merke til det med tollen i og med at jeg trodde det var det samme som i Microsoftstore i Tyskland der toll er inkludert. Vet du ca. hva det kommer på? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ah, la ikke merke til det med tollen i og med at jeg trodde det var det samme som i Microsoftstore i Tyskland der toll er inkludert. Vet du ca. hva det kommer på? 4000 + 25% mva (1000 kr) + et lite beløp på 1-200 kr. Vil tippe at det kan komme på 5500 kr fort altså. Hadde brukt den rabattlinken her og kjøpt istedet: https://www.coolshop.com/no/pricematch/activate/2eb0bf6d2cdd4304a329ca74fa5c0533 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vent heller til MS Store Tyskland får inn fler konsoller, det skjer mest sannsynlig i løpet av neste uka/uka etterpå. Så og si alle her inne har jo brukt de, og de kan sakene sine. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vent heller til MS Store Tyskland får inn fler konsoller, det skjer mest sannsynlig i løpet av neste uka/uka etterpå. Så og si alle her inne har jo brukt de, og de kan sakene sine. Vil dette være day one edition? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vil dette være day one edition? Nei Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil.Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart.Gleder meg som bare faen nå. Endret 27. november 2013 av Bandana Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 4000 + 25% mva (1000 kr) + et lite beløp på 1-200 kr. Vil tippe at det kan komme på 5500 kr fort altså. Hadde brukt den rabattlinken her og kjøpt istedet: https://www.coolshop.com/no/pricematch/activate/2eb0bf6d2cdd4304a329ca74fa5c0533 Lønnet av Coolshop ? 1 Lenke til kommentar
Fondiz1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil. Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart. Gleder meg som bare faen nå. Hvordan betalte du? Står at man må skrive faktura adresse, og kan ikke velge Norge? Selv om jeg kunne det på leveringsadresse.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil. Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart. Gleder meg som bare faen nå. Bruker de samme strømforsyning/stikk kontakt som her i Norge, eller må man bytte det? Har en kamerat som er interessert i box også Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ja, alle land i Europa bortsett fra England bruker stikk kontakt innganger, så det skal funke. Lenke til kommentar
mindor Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvordan finner dere den tyske og spansk siden av Microsoft store? Får bare norsk og amerikanske siden. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fondiz1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvordan finner dere den tyske og spansk siden av Microsoft store? Får bare norsk og amerikanske siden. Takk for hjelpen http://www.microsoftstore.com/store/mseea/es_ES/DisplayHomePage Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Fikk mail om at de har sendt Xboxen nå og antatt leveringstid er imorra, så det gikk dritkjapt. Nå vet jeg i hvert fall at coolshop ikke er til å stole på, men heldigvis så får jeg den på den datoen jeg planla. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kjøpte day one med Fifa derifra jeg også. Betilte litt sent, men regner med bøxen er på plass neste uke. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kjøpte day one med Fifa derifra jeg også. Betilte litt sent, men regner med bøxen er på plass neste uke. Finner ikke denne versjonen med Fifa lengre på ES microsoft. Så kan godt være de er tomme for den nå. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Finner ikke denne versjonen med Fifa lengre på ES microsoft. Så kan godt være de er tomme for den nå. Ja det ble utsolgt der også iløpet av natten. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Fikk Xboxen min akkurat nå. Herlig! Tok to dager etter bestilling å få den så det var jo nydelig service. Akkurat før helgen også. Blir nok en fantastisk helg nå. Lenke til kommentar
Fondiz1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Fikk Xboxen min akkurat nå. Herlig! Tok to dager etter bestilling å få den så det var jo nydelig service. Akkurat før helgen også. Blir nok en fantastisk helg nå.Hvordan ble den levert? På dør eller pick-up? Endret 29. november 2013 av Fondiz1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå