Gå til innhold

Nytt kabinett med god plass til kabler

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å bygge om maskinen min med et litt mer praktisk kabinett enn det jeg har nå, men er litt usikker på hvilket jeg skal gå for.

Så langt har jeg sett på Corsair Carbide Air 540 og Corsair Obsidian 750D. Så langt heller jeg litt mot 750D, men liker veldig godt den ekstra plassen på siden i Air 540. Er det god plass for å trekke kabler på baksiden i 750D?

Grunnen til at jeg liker den ekstra plassen i Air 540, og at jeg vil ha et med god plass til kabler, er at jeg var dum nok en gang i tiden til å kjøpe strømforsyning som ikke er modulær. I mitt nåværende kabinett ligger alle ubrukte kabler i en bunte nederst og det ser forferdelig ut og gjør alt mye mer upraktisk. Jeg har prøvd å dra de på baksiden før, men kabinettet er alt for upraktisk til at dette fungerer bra. (Antec 1200(?), bortkasta penger ...)

Noen som har noen tips? Air 540 eller 750D, eventuelt noen andre alternativer? Tenker meg å bruke maks rundt 1000,- på kabinett. Det jeg er nødt til å ha plass til er et vanlig ATX-hovedkort, Noctua NH-D14 CPU-kjøler og alt for mange kabler fra PSU som helst må kunne være skjult. Helst så praktisk og enkelt som mulig, og rent design a la 750D or Air 540.

Takknemlig for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...