Gå til innhold

Ny mobil rundt 2500kr,

caprize

Anbefalte innlegg

Hei. Har prestert å knuse skjermen på min samsung galaxy s2 og trenger derfor en ny telefon. Ser derfor etter en mid-range telefon som kan brukes til å se på litt film og spille musikk

Har sett på noen telefoner fra Japan og Kina men usikker på om disse vil fungere på mobilnettet her i Norge. DoCoMo Sharp SH-06E, Xiaomi M2S og ZTE Nubia Z5 mini.

Kom gjerne med forslag til andre telefoner dere tror vil passe bedre.

På forhånd takk,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har prestert å knuse skjermen på min samsung galaxy s2 og trenger derfor en ny telefon. Ser derfor etter en mid-range telefon som kan brukes til å se på litt film og spille musikk

Har sett på noen telefoner fra Japan og Kina men usikker på om disse vil fungere på mobilnettet her i Norge. DoCoMo Sharp SH-06E, Xiaomi M2S og ZTE Nubia Z5 mini.

Alle disse vil fungere med 2G og den vanligste 3G frekvensen (2100 MHz) i Norge. LTE frekvensene på Sharp vil ikke fungere.

Andre alternativer:

Huawei P6, Nexus 4, Samsung S3, Xperia V

http://www.prisjakt.no/product.php?j=2008993,1398673,1434498,1484309

Lenke til kommentar

Takker for alle svar :)

Siden alle telefonene vil funke på Norsk mobilnett regner jeg med at valget faller på Xiaomi M2S. Og siden det er black friday i morra får jeg 10% avslag noe som er en fin bonus.

Ibuygou..com er billigere i enn pandawill og skal også ha bf-salg. Selv har jeg bestillt en 16gb fra merimobiles. Med koden holy fikk jeg 5% avslag.

Regner med du finner denne tråden da

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1552412&page=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...