Wiidl Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ok, så jeg har et lite merkelig problem med tastaturet mitt. Det har seg slik at når jeg skriver "S", "F", "W", "R", "X", "V", "2" og "4", så kommer det to bokstaver. "S" og "F", og "W" og "R" henger sammen osv. Tror ikke det er tilfeldig, siden de er på rekke. Hjelp? Eksternt tastatur skulle nok funke, men litt tungvint av til!Har ikke hatt problem med det før. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvilket språk står OSet på? Lenke til kommentar
Wiidl Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Står på norsk, har også prøvd å avinstallere driveren!Samme problem på engelsk og. Endret 27. november 2013 av Wiidl Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Dette ligner på en Colafeil. Hva drikker du mens du skriver på tastaturet? Endret 27. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Wiidl Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Jeg sølte cola på den for et år siden, men fikk rensket den godt. Har aldri sølt noe etter det. Støvsugde vifta under den, får håpe det ikke var noe som løsnet eller noe. Den funket rett etterpå liksom. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Herdetiden for Cola er vel ca. ett år. Vifta er vel ødelagt. Rart du ikke suget den helt flat Meld deg på i en annen tråd så får du anbefalinger til ny PæCe BW: Bror min sølte kaffe på en sånn maskin som jeg har (se min profil). Den var til Tyskland og ble reparert for 3.700,- kroner. Lenke til kommentar
Wiidl Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Akkurat hva har vifta med et knippe tastaurknapper å gjøre? Antar jeg bare må bruke eksternt tastatur. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er dette win 8? Og, hvis det er tastaturet så kan du bruke eksternt tastatur. USB porter og hovedkort fungerer jo fremdeles Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Avhengig av hvilken pc du har, burde det vel gå å bytte tastatur også Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja, men det er ett dyrere alternativ, samt at ett eksternt gjerne er bedre. Lenke til kommentar
Wiidl Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Vet dere hva? Jeg koblet til det eksterne tastaturet, og etter jeg tok det ut - så funket laptop-tastaturet òg.what Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Problemet kommer nok tilbake Om du får problemer igjen med tastaturet så finner du garantert et nytt erstatningstastatur på Ebay eller lignende. Tastatur krever som regel ikke mye arbeid å bytte så lenge du har den klassiske typen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg regner da med at det eksterne tastaturet fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå