Moskus Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Finnes det? Til en rimelig penge? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Oppløsning? Over cat5? HDMI eller annet? Mus og tastatur over USB? Det beste er en 8P rack som støtter dine krav, mine er fra aten, men det er ikke snakk om å spille over disse skjermene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Tenkte i denne sammenhengen ikke så veldig avansert. For å veksle mellom stasjonær og laptop, men jeg bruker tre skjermer... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mitt tips - kjøp en enkel KVM og bruk den på den skjermen du bruker som hovedskjerm, for å bytte mellom stasjonær og bærbar på KUN den skjermen. La den maskinen du bruker mest (den stasjonære?) stå koblet direkte til den stasjonære maskinen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Mitt tips - kjøp en enkel KVM og bruk den på den skjermen du bruker som hovedskjerm, for å bytte mellom stasjonær og bærbar på KUN den skjermen. La den maskinen du bruker mest (den stasjonære?) stå koblet direkte til den stasjonære maskinen. Det er det jeg gjør nå. Men "mye vil ha mer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå