Joachim_F Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ice-Pick Lodge ønsker tilsynelatende å gjenopplive det unike pestspillet.Er kultspillet Pathologic på vei tilbake? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvorfor har du ikke anmeldt Knock-Knock? Skjønner godt at du ikke gjør det, da, for jeg har store problemer med å sette en karakter på det.... "spillet" selv. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har faktisk ikke testet Knock-Knock enda. Det ligger i Steam-kontoen og venter på lysere tider (jeg er ikke en av dem som foretrekker å spille grøsserspill i mørke rom). Lenke til kommentar
MDD Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Da foreslår jeg å dra en lampe inn på rommet der støvmagneten står plassert. ;-) Knock-knock var en unik opplevelse. Noe så sjeldent som et genuint skummelt spill. Jeg får gåsehud når hamringa setter i gang. Har enda ikke fullført det. Har en lei tendens til å gå tom for tid mot slutten. En dag, dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå