Nor Borger Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 HeiNår jeg åpner nøkkelringtilgang i verktøy så skal det dykke opp en liste med flere muligheter hvor bla. " Pålogging " og " Lokale objekter " Når jeg trykker på ikonet Lokale objekter skal det vanligvis komme en liste over alle nettsider jeg har i via firefox eller safari eller chrome særlig de der man bruker et passord . Disse er ført på nøkkelringtilgang under navnet " Nettskjemapassord " men på min nøkkelringtilgangkommer det ingen ting . jeg bruker en god del nettsider med passord og har litt forskjellige passord noen gang glemmer jeg hvilken passord jeg må ha og da er det kjektå bare gå til nøkkelringtilgang rett inn på den nettsiden jeg har har logget på før og finne passordet men problemet mitt at kjemaet er altid tomt ingen nettside føres i nøkkelringen . er det noen som vet hvordan jeg kan løse problemet ?jeg har tatt en ( Nøkkelringtilgang-hjelp ) der systemet verifiserer samt reparerer problemene men den finner ingen problem . Hva er det jeg må gjøre slik at alle minenettsider blir påført i nøkkelringtilgang . stor takk for hjelpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå