V. Haugen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Da kan du prøve disse appene.Guide: Sjakk-apper: Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Pff, Battle Chess på Amiga er fremdeles best 5 Lenke til kommentar
qwxc Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Chesspresso på android er veldig bra. Har det beste grensesnittet av sjakk-appene for android. 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Chesspresso på android er veldig bra. Har det beste grensesnittet av sjakk-appene for android. Har endel til felles med Shredder Chess. Begge har ELO-ranking som er litt morsomt å ha. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er først nå jeg fikk lyst til å spille sjakk Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Chess (AI Factory Limited) kan anbefales. Den har med alle sjakkreglene, også rokade og "En Passant". I tillegg har den massevis av valgmuligheter, F. Ex: tid per trekk, hvem som begynner, "handicap" (begynner spillet med manglende brikke) OSV. Tips: Velg Options og kryss av på "Hide "Undo" Button" og de-kryss av på "Show Legal and Last Moves". "Chess Clock for Android" kan også anbefales. Det er en sjakk-klokke som kan brukes når man spiller lynsjakk med et fysisk brett. Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 JEg bruker Sparkchess. Litt få vanskelighetsgrader men ellers veldig bra app. Lenke til kommentar
culty Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 "Chess Time" play.google.com/store/apps/details?id=com.haptic.chesstime 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Appen til chess.com "Chess - play and learn" er den jeg likte best, har brukt den i flere uker. Og jeg har testet maaange Masse onlinemuligheter, bla. kan du fortsette spillet på PC hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vil også anbefale "Chess clock free" for en god sjakklokke. "Analyse This (Free)" gjør også en god jobb når det kommer til å analysere partier. Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Appen til chess.com "Chess - play and learn" er den jeg likte best, har brukt den i flere uker. Og jeg har testet maaange Masse onlinemuligheter, bla. kan du fortsette spillet på PC hvis du ønsker det. Enig med deg. Har testet mange apper og dette er den soleklare favoritten! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Sliter med å finne sjakk puzzles ala matt i et trekk eller tilsvarende, noen som kjenner til noe bra på android markedet? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Sliter med å finne sjakk puzzles ala matt i et trekk eller tilsvarende, noen som kjenner til noe bra på android markedet? Den jeg nevnte ovenfor. Den har en mode som heter tactics trainer, meget bra. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Sjakk på MSN Gaming zone i gamledager var moro Lenke til kommentar
Alf Marius Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Sliter med å finne sjakk puzzles ala matt i et trekk eller tilsvarende, noen som kjenner til noe bra på android markedet? Sjekk det siste avsnittet artikkelen er utvidet med. Den @baguett nevner funker fint. Selv tar jeg meg selv i å bruke iChess mest selv. Den har stillinger fra relativt moderne partier og det er sinnsykt mange problemer man kan laste ned. Lenke til kommentar
Terje Nesthus Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Chess.com er jo soleklar favoritt her! 2 Lenke til kommentar
Jojo-Cartier Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Nice Article, really complete! Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ganske hårreisende at de ikke nevner Chess.com sin app, ja. En sjakkapplikasjon mer proppet av funksjoner må du lete lenge etter Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ganske hårreisende at de ikke nevner Chess.com sin app, ja. En sjakkapplikasjon mer proppet av funksjoner må du lete lenge etter Fra artikkelen: "Også appen til Chess.com, til Android eller iPhone, er blant ekspertens anbefalinger." Det som egentlig er hårreisende er at det skulle være noen alternativer i det hele tatt.. Hehe. Chess.com (Chess: Play and learn) er egentlig den eneste appen som jeg har prøvd som er aktuell ift mulighetene og utfordringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg