Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei.

Jeg har kjøpt noen spill på min iPhone 5.

Må jeg kjøpe de på nytt for og få de på iPad'n min også eller kan eg få de over der gratis på en eller annen måte?

Virker for dumt og måtte betale på både iPhonen og iPaden...

Har hørt noe med at man kan opp til 5 ganger elsn nedlaste spill/programmer man har kjøpt på 5 forskjellige iphon/ipod/ipad osv uten at man betaler.

Kan noen gi meg en lenke til hvor apple forklarer dette, eller forklare hvordan dette fungerer ?

Takker for alle svar.

Det kommer an på om det er en universal-app eller ikke. Utviklerne kan velge selv om de vil tilby at du kan laste det ned på iPad og iPhone eller om de skal lage 2 forskjellige apper og tvinge deg til å betale dobbelt. Det er bare for deg å søke opp spillet på iPaden med samme konto så ser du om du må betale eller om det bare står "last ned". Du kan laste ned så mange ganger du vil, ikke bare 5.

Lenke til kommentar

Ser ikke slik ut i IOS 7 :-O Men er et kryss oppe til venstre hjørne.. Betyr det da at Order & Chaos Online kan betales engang på min iPhone og så nedlsate gratis på min iPad da med samme App Store konto? :-)

Bilde er fra AppStore på nett, men pluss symbolet er der uansett om du bruker iOS 6 eller 7.

Om man ser på Order & Chaos på AppStore via web, så ser du pluss symbolet samt teksten This app is designed for both iPhone and iPad - Så ja, det kan brukes på begge uten at man må betale 2 ganger. :)

https://itunes.apple.com/us/app/order-chaos-online/id414664715

Kan alltids legge ut et bilde fra iOS7 også slik at det ikke kan missforstås

cascascascas.jpg

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...