Blitzregn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fant ingen bedre plass på forumet å poste dette på enn under hobbyer, så håper det er rett plassering! Jeg trenger som nevnt i tittelen hjelp til kjøp av hjemmestudio. Det skal hovedsakelig bli tatt opp lyd fra gitar og vokal, men ønsker også å ha et USB keyboard. Jeg har et budsjett på rundt 10 000kr, kanskje litt mer enn det om det er det som skal til også. Jeg ønsker både software til opptak, og til redigering. Ønsker ikke det beste av det beste, men ønsker heller ikke noe dårlig. Så hva anbefaler dere? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Har du behov for lyddemping i rommet, slik at du får redusert ekko? Lenke til kommentar
Blitzregn Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Har du behov for lyddemping i rommet, slik at du får redusert ekko? Det kan vel komme godt med, så lenge ikke prisen stiger så alt for mye på grunn av det. Endret 28. november 2013 av Blitzregn Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har sett folk som limer eggekartonger i tak og vegger. Ikke så dumt det, og det er billig. Noe full isolasjon som er helt heftig får du nok ikke, men eggekartonger fungerer Det blir vell til at du må spise mye egg fremover da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå