Assbear Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei! Når eg går inn på nettet funkar pcen fint, og så tar eg gjerne opp ei fane til f.eks vg og facebook. Dersom eg no sist gjekk inn på facebook, og skal gå tilbake til VG så klikkar den fana som var "passiv". Altså fryser nettsida og eg kan ikkje gjere anna enn å krysse den ut. Eg har sletta loggen til tidenes morgen, men det er samme problem uansett. Er det nokon som veit kva eg kan gjere for å kunne bruke fleire faner om gongen igjen? Lenke til kommentar
code Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvilken internet browser bruker du? evt. har du prøve å bytte? har du siste versjon av denne net browseren, og har du evt. prøvd å bytte til en eldre versjon? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Når du sier order "til tidenes morgen" tipper jeg du bruker Chrome. Avinstaller Chrome og installer på nytt. Det kan også være en såkalt extension i chrome som fører til problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå