Audun0505 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Vanskelig R1-eksamen i år, ja. Fikk fire på R1 eksamen for tre år siden som jeg fikk uten særlig jobbing på VGS og satsa på å få fem eller seks nå, men jeg er heldig om jeg i det hele tatt får fire igjen! Del 1 var ok, minst 18 poeng riktige av 24, men del to ganske jævlig. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har jobbet mye med R1 pensum det siste året, men fortsatt... De to siste oppgavene (en vektor og en logaritmelikning) rakk jeg ikke engang å se på, annet enn a vektoroppgaven. Noen som vet de har svart riktig på sannsynlighetsoppgaven og som kan dele svarene? Endret 28. november 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Matte-Mathias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vanskelig R1-eksamen i år, ja. Fikk fire på R1 eksamen for tre år siden som jeg fikk uten særlig jobbing på VGS og satsa på å få fem eller seks nå, men jeg er heldig om jeg i det hele tatt får fire igjen! Del 1 var ok, minst 18 poeng riktige av 24, men del to ganske jævlig. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har jobbet mye med R1 pensum det siste året, men fortsatt... De to siste oppgavene (en vektor og en logaritmelikning) rakk jeg ikke engang å se på, annet enn a vektoroppgaven. Noen som vet de har svart riktig på sannsynlighetsoppgaven og som kan dele svarene? a) = P(MÇF) = 0,26 (0,26=0,64+0,32-0,7) og P (MÇF) = 0,38 (0,64-0,26) b) P(F|M) = 0,40625 (0,26/0,64) c) P(M|F) = 0,8125 ( (0,64*0,40625)/(0,32) ) 1 Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan noen av dere som skal ha R1 imorgon legge ut Eksamenen? Hadde vore veldig takknemlig! Lykke til alle sammen imorgon Tusen takk! men dette er eksamenen...så det vil sei at TERMINPRØVE H-13 vil ikke vær slik? altså at det er en slags prøve av det du har lært dette terminet? blei forvirra nå..! er det noen som har Terminprøve H-13?? Eller er dette Eksamen/terminprøve? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tusen takk! men dette er eksamenen...så det vil sei at TERMINPRØVE H-13 vil ikke vær slik? altså at det er en slags prøve av det du har lært dette terminet? blei forvirra nå..! er det noen som har Terminprøve H-13?? Eller er dette Eksamen/terminprøve? eksamen R1 H2013 Lenke til kommentar
nojac Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk! men dette er eksamenen...så det vil sei at TERMINPRØVE H-13 vil ikke vær slik? altså at det er en slags prøve av det du har lært dette terminet? blei forvirra nå..! er det noen som har Terminprøve H-13?? Eller er dette Eksamen/terminprøve? Terminprøven tar bare med det du har hatt til nå. Det finnes ingen felles terminprøve, ulike læreverk har ulik rekkefølge på stoffet. Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Terminprøven tar bare med det du har hatt til nå. Det finnes ingen felles terminprøve, ulike læreverk har ulik rekkefølge på stoffet. Åja ok, takk! men er det noen som har hatt terminprøve? Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja Kan du legge d ut? Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som har hatt heldag i R1 høst 2013 ? kan dere legge den ut? Hadde vore Veldig takknemlig! takker på forhånd! Er det forresten mulig å finne den en eller annen plass? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg kan prøve å ta kopi av den i morgen og legge ut Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg kan prøve å ta kopi av den i morgen og legge ut Tusen Takk !! setter STOR pris på det ! Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er det noen som vet om det går an å finne heldagen en eller annen plass? !! Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg kan prøve å ta kopi av den i morgen og legge ut Kan du legge den ut før Mandag? Off beklage for å mase så mye, men trenge det virkelig før mandag!! Lenke til kommentar
nojac Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor så ivrig? Satser du på å få noe fra den på tentamen, og vil forsøke å "fuske" litt? Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor så ivrig? Satser du på å få noe fra den på tentamen, og vil forsøke å "fuske" litt? Ivrig ja..vil gjør mest mulig oppgåver ! har gjort alle de andre heldagene som har vore og alle oppgåver i boka. "fuske" Slette ikke!, for læreren vår skulle lage den sjøl etter det vi har lært i løpet av året! Så du trenge nok ikke å sitte bak tastature å vær bekymra for meg! Jeg er klar øve at om jeg "fuske" så vil det gå ut øve meg å jeg vil ikke kome langt med det !! Så då seie eg bare takk for meg Btw: mener ingenting vondt elns, syns bare at det va unødvendig å slenge slike kommentarer !! 1 Lenke til kommentar
nojac Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Høres ut som at du er godt forberedt og sikkert kommer til å få et godt resultat uansett. Lykke til! (Kommentaren skyldes jo at mange lærere liker å gi oppgaver som ligner eksamensoppgavene. Men oppgavene som ligger på nett er det ikke så bra å bruke... Dette settet ligger så vidt jeg vet ikke ute) Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Høres ut som at du er godt forberedt og sikkert kommer til å få et godt resultat uansett. Lykke til! (Kommentaren skyldes jo at mange lærere liker å gi oppgaver som ligner eksamensoppgavene. Men oppgavene som ligger på nett er det ikke så bra å bruke... Dette settet ligger så vidt jeg vet ikke ute) Tusen takk for det ! Men d at eg var så "ivrig" var fordi noen lengre opp svarte at dem hadde hatt den så då tenkte jeg at det kunne vært greit å gå gjennom den åg ! for uansett vil vi ikke få den heldagen... Men hyggelig at du forsto hva jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå