Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte r1 eksamen Imorgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satser 5er, men noen tips til hvilken eksamen sett man burde gjøre før i morgen. HAr ikke tid til å gå gjennom alle, men har gått gjennom mange av de. Hvem av de er mest relevant for i morgen?

Vel, jeg ville nok tatt en tipp på V2013 og H2012 iogmed at de er de nyligste eksamene. Har du sett på noen før idag?

Lenke til kommentar

Det virker nok sannsynlig. Jeg har ikke så god kontroll på geometri som jeg skulle ønske.

Forhåpentligvis gir eksamen deg mulighet til å vise hva du kan på et bredt spekter av fagstoffet. Synes ofte det er litt mye geometri på del 1 av de forrige eksamensoppgavene. Den perfekte del 1 for min del må være eksamensoppgaven høst 2010. Fin kombinasjon av forskjellige emner, og passelig lite geometri, dog, det er mulig den var for lett ..

Lenke til kommentar

Det virker nok sannsynlig. Jeg har ikke så god kontroll på geometri som jeg skulle ønske.

Forhåpentligvis gir eksamen deg mulighet til å vise hva du kan på et bredt spekter av fagstoffet. Synes ofte det er litt mye geometri på del 1 av de forrige eksamensoppgavene. Den perfekte del 1 for min del må være eksamensoppgaven høst 2010. Fin kombinasjon av forskjellige emner, og passelig lite geometri, dog, det er mulig den var for lett ..

Vi får håpe det kommer mer vektor eller grafer enn geometri. Er selv ikke så sterk innenfor geometri.

Lenke til kommentar

Da var det over. Noen som vet når sensuren faller?

Arket mitt stod det 6. januar.

Hvordan synes dere eksamen var, lett? Vanskelig??

Ja vanskelig, det vil jeg si! Spesielt del 2. For min del er dette så tidkrevende oppgaver at 3 timer ikke er nok. Jeg har regnet gjennom alle oppgavene unntatt blandingsoppgavene til øving men ingen av de jeg gjorde til øving matchet eksamensoppgavene, dette er irriterendeeee!

Del 1 gikk ganske greit, men stresset på oppgave 6 b og 7... ja.. haha

Jeg håper bare denne måneden med seriøs øving 6 dager i uken (alle dager unntatt torsdagene) fra etter skolen til kveld gir meg en karakter over 2 eller høyere.

Å ta dette opp igjen EN gang til vil jeg ikke haha.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det var den vanskeligste jeg også noensinne har sett. Jeg regner med at de gjorde det fordi fjorårets var lett. Regner med at neste år blir lettere. Min siste sjanse på å prøve å skaffe en 5er blir neste år regner jeg med.

Del 1 var heller ikke den letteste. hvordan regnet du vektor oppgaven. Jeg er personlig ikke vant til å tegne vektor i kordinatsystem, håper jeg klarte dne i hvertfall. Fikk du at de var rettvinklet??

Lenke til kommentar

Hvordan synes dere eksamen var, lett? Vanskelig??

Syntes det var veldig varierende.. del 1 syntes jeg var kjempelett i forhold til mange andre sett - mens del 2 hadde en veldig uvanlig sannsynlighetsoppgave. Oppgaven med parameterberegninger var den som var mest vrien for min del, satt den siste tiden med den. Ellers gikk det greit.

Endret av Mathiasmatte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...