matte geek Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er det noen som skal ha r1 eksamen??? Tips til oppgaver?? Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Skal ha R1 imorgen! "Tips" er vel litt vel generelt kanskje, ser for meg at man må ha god kontroll på derivasjon, polynomdivisjon og vektorer for å bare kunne stå. Hvor godt forberedt er dere, og hvor sikter dere karaktermessig? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Satser 5er, men noen tips til hvilken eksamen sett man burde gjøre før i morgen. HAr ikke tid til å gå gjennom alle, men har gått gjennom mange av de. Hvem av de er mest relevant for i morgen? Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Satser 5er, men noen tips til hvilken eksamen sett man burde gjøre før i morgen. HAr ikke tid til å gå gjennom alle, men har gått gjennom mange av de. Hvem av de er mest relevant for i morgen? Vel, jeg ville nok tatt en tipp på V2013 og H2012 iogmed at de er de nyligste eksamene. Har du sett på noen før idag? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Ja, jeg jobbet endel i forrige mnd. Har hatt p eksamen pluss mye annet prøver på skolen. Skal gå gjennom de nå, tipper at vi får noe med sirkelikninger. De har ikke kommet de siste 2 årene. Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det virker nok sannsynlig. Jeg har ikke så god kontroll på geometri som jeg skulle ønske. Forhåpentligvis gir eksamen deg mulighet til å vise hva du kan på et bredt spekter av fagstoffet. Synes ofte det er litt mye geometri på del 1 av de forrige eksamensoppgavene. Den perfekte del 1 for min del må være eksamensoppgaven høst 2010. Fin kombinasjon av forskjellige emner, og passelig lite geometri, dog, det er mulig den var for lett .. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Det virker nok sannsynlig. Jeg har ikke så god kontroll på geometri som jeg skulle ønske. Forhåpentligvis gir eksamen deg mulighet til å vise hva du kan på et bredt spekter av fagstoffet. Synes ofte det er litt mye geometri på del 1 av de forrige eksamensoppgavene. Den perfekte del 1 for min del må være eksamensoppgaven høst 2010. Fin kombinasjon av forskjellige emner, og passelig lite geometri, dog, det er mulig den var for lett .. Vi får håpe det kommer mer vektor eller grafer enn geometri. Er selv ikke så sterk innenfor geometri. Lenke til kommentar
realfagselev Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan noen av dere som skal ha R1 imorgon legge ut Eksamenen? Hadde vore veldig takknemlig! Lykke til alle sammen imorgon Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da var det over. Noen som vet når sensuren faller? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan noen av dere som skal ha R1 imorgon legge ut Eksamenen? Hadde vore veldig takknemlig! Lykke til alle sammen imorgon REA3022-R1-H13.pdf Lenke til kommentar
Matte-Mathias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Er det noen som vennligst kunne lagt ut fasit på sannsynlighetsoppgaven og oppgave 6? Er så usikker på om det ble riktig til slutt..Sensuren faller vel den 4. Januar. Endret 28. november 2013 av Mathiasmatte Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hvordan synes dere eksamen var, lett? Vanskelig?? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Da var det over. Noen som vet når sensuren faller? Arket mitt stod det 6. januar. Hvordan synes dere eksamen var, lett? Vanskelig?? Ja vanskelig, det vil jeg si! Spesielt del 2. For min del er dette så tidkrevende oppgaver at 3 timer ikke er nok. Jeg har regnet gjennom alle oppgavene unntatt blandingsoppgavene til øving men ingen av de jeg gjorde til øving matchet eksamensoppgavene, dette er irriterendeeee! Del 1 gikk ganske greit, men stresset på oppgave 6 b og 7... ja.. haha Jeg håper bare denne måneden med seriøs øving 6 dager i uken (alle dager unntatt torsdagene) fra etter skolen til kveld gir meg en karakter over 2 eller høyere. Å ta dette opp igjen EN gang til vil jeg ikke haha. Endret 28. november 2013 av Lami Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det var så mange oppgaver! For å få til alt må man vel ha naila samtlig av fagstoff vil jeg tro.. Var en del oppgaver jeg ikke hadde snøring på, men forsøkte meg på uansett. Får man poeng for innsatsvilje? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Det var den vanskeligste jeg også noensinne har sett. Jeg regner med at de gjorde det fordi fjorårets var lett. Regner med at neste år blir lettere. Min siste sjanse på å prøve å skaffe en 5er blir neste år regner jeg med. Del 1 var heller ikke den letteste. hvordan regnet du vektor oppgaven. Jeg er personlig ikke vant til å tegne vektor i kordinatsystem, håper jeg klarte dne i hvertfall. Fikk du at de var rettvinklet?? Lenke til kommentar
Matte-Mathias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hvordan synes dere eksamen var, lett? Vanskelig?? Syntes det var veldig varierende.. del 1 syntes jeg var kjempelett i forhold til mange andre sett - mens del 2 hadde en veldig uvanlig sannsynlighetsoppgave. Oppgaven med parameterberegninger var den som var mest vrien for min del, satt den siste tiden med den. Ellers gikk det greit. Endret 28. november 2013 av Mathiasmatte Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Del 1 var lett med tanke på at vi fikk asymtoter osv om jeg husker lett.vi skulle gjøre ferdig enn likning osv. Det vanskeligste der for meg, må være den siste oppgaven på del1, ellers greit. Del 2 for min del var vanskelig. Mange oppgaver + uvanlige spørsmål. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det noen som vennligst kunne lagt ut fasit på sannsynlighetsoppgaven og oppgave 6? Er så usikker på om det ble riktig til slutt.. Sensuren faller vel den 4. Januar. Hvilken sannsynlighetsoppgave? Oppgave 6 del 1 eller del 2? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Kunne noen ha lastet opp oppgaven, dro tidlig så fikk ikke tatt med dem. Lenke til kommentar
Matte-Mathias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvilken sannsynlighetsoppgave? Oppgave 6 del 1 eller del 2? Var vel bare en sannsynlighetsoppgave? Men fant ut av det! Oppgave 6 del 2. Kunne noen ha lastet opp oppgaven, dro tidlig så fikk ikke tatt med dem. scroll opp, den har blitt lagt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå