iThenrik Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, jeg er interessert i å se på følgende rettssak, og lurer på om den er åpen: http://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/Nedre-Romerike-tingrett/Nar-gar-rettssaken1/Beramming/?cid=AAAA1306060750473992132DXMRZHZZZZZEJBAvtale Ettersom i morgen er når jeg selv har muligheten, og jeg må legge meg snart om jeg skal opp tidlig hadde det vært fint med et raskt svar. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Som en generell regel er rettsaker åpne for publkum i Norge. Jeg kan ikke sa hva saken handler( alle andre sakene har en beskrivelse, men ikke din) enn annet at det er en straffesak, men jeg vil anta at det er åpent. Kan jo alltids ta en telefon i morra tidlig og spørre om ikke annet. Kanskje du vet noe mer om tiltalen i saken? Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Her står det mer om saken: http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Gammel-lov-mot-moderne-krim-7385335.html Problemet er at jeg må ta toget klokka halv 7 om jeg skal kunne se saken, og får da ikke spurt før jeg sitter på toget. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er så vidt jeg vet ytterst sjelden at det blir avgjort på forhånd at en sak skal gå for lukkede dører. Dette er gjerne noe som begjæres helt på starten av forhandlingene. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Så da er sannsynligheten stor for at jeg får sett rettsaken om jeg møter opp? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 den saken må da være grei.Halve pressekorpset er jo der og hører på og rapporterer ganske så detaljert. Eneste er hvis det er en trang rettssal, med lite plass til publikum. Da kan det fort bli kamp om plassen. Men det går vel greit, lykke til Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Jo takk, da prøver jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå