kradalby Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei Jeg er på jakt etter et rackmonterbar kabinett med plass til to Mini ATX hovedkort. Jeg ser for meg at det er rundt 4U, men gjerne mindre. En annen nyttig ting hadde vært om det var plass til to standard PSUer. Jeg sliter igrunn med å finne dette, så poster her så er det kanskje noen andre som har funnet noe lignende kunne tipset meg. Alternaltivt anbefaling av 1-2u kabinett for Mini ATX til en svært billig penge da jeg er student. Tusen takk for svar mvh Kristoffer Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Iwill.no har rack kabinetter med plass til 2 mini-itx på 1U/2U, men er innebygget PSU. Koster ca 2000 kr. Det er ikke så dyrt til at du kan ha to maskiner i de Edit: ser jeg las feil her. mini-atx er ikke mulig med tanke på å få 2 maskiner i en, det er ikke nok plass siden hovedkoretet er så stort og plassutnyttelsen så liten. Det betyr at da må du ha 2 kabinetter en til hver server. (kabinetter med plass til flere mini-itx er også egentlig et skall med skal inni seg. Så langt jeg kan se så vil en vanlig PSU kreve plass til 4U så dette blir veldig dårlig plass utnyttelse i et rack. Endret 3. desember 2013 av St. Anders Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Alternativet er 2 * 2U rack med FlexATX-strømforsyning, eller MiniITX-kabinett med plass til to hovedkort på 2U. Har selv Iwill-kabinettet. Om du vil ha hotswap så har Travla noen fine modeller :-) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Se på denne http://www.orbitmicro.com/global/ghi-270-m30-p-13366.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå