Eriksendrul Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Noen som vet hva tobakksprisene i polen er ? og alkoholprisene, altså vodka. Prat om firmatur dit og/eller til tyskland så vi skal stemme over hvor og der det er billigst vil jeg dra. Endret 26. november 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Garantert polen Husker ikke helt priser, men øl på bar koster fort under 10kr. Om du kjøper billig polsk vodka så er det så og si gratis. Endret 26. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Polen slår nok Tyskland langt ned i støvlene når det gjelder pris, sånn er det på alt. Akkurat hva det koster og kvaliteten vet jeg ikke fordi det er total uinterresant for meg. Men jeg kan tenke meg at prisen ligger på en 20-40% av Norge? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 okay, Tenkte og kjøpe med vodka og tobakk hjem siden det er veldig mange som ikke røyker som skal dit og noen av dem har sagt at jeg kan kjøpe alkohol kvota dems også med tanke på at de sjeldent drikker verken på tur eller hjemme, så greit og vite ca hvor mye jeg burde veksle inn i riktig valuta. hva koster for eks merkevaren Absolut vodka der ? Eller noe billigere av typen jelzin eller dvorek ? om noen vet hadde det vært fint. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 En fra Polen jeg jobber med snakker om ca 50 kr for en vodka. Han prater bare polsk, så litt vanskelig å vite om det er tilfelle. 20 kr tjuepakningen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 En fra Polen jeg jobber med snakker om ca 50 kr for en vodka. Han prater bare polsk, så litt vanskelig å vite om det er tilfelle. 20 kr tjuepakningen. ja ferdigrøyk husker jeg prisen på fra klassetur men nå går det mest i rullings så tenkte da på hva en 5pk med tobakk koster ca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NgdI8F Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ei billig flaske vodka koster bare 40 kroner og en pakke sigaretter mellom 24 og 30 kroner. Det avhenger av en type. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er vel rundt kr 25 for en 20-pakning, men husk å "prøverøyke" før du kjøper større mengder da ikke alt er original vare. Øl og mat på byen er rasende billig - men det kan det være i Tyskland også. Det avhenger litt av hvor man går men Polen er vel ett av de rimeligste stedene å dra i Europa. God tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå