AntonSte Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Heiii! Jeg har lastet ned en driver som skal være riktig til Asus x53sd (WLAN, atheros). Men den virker å være feil fordi den ikke kobler til hjemmenettet når jeg starter pcen, og tar en stund før den aktiveres. Og av min erfaring skal det også dannes en wireless LAN connection 2 automatisk, men jeg har bare en. Kan det være et problem? Trenger gjerne raskt svar. Takk på forhånd P. S. driveren er lastet ned fra Asus sine nettsider og til denne pcen. Endret 26. november 2013 av StanX Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Finn ut hvilket kort du har og last ned direkte fra Atheros Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Jo, hadde gjort det hvis jeg visste det, men jeg vet ikke hvilket kort jeg har eller hvor jeg finner det... Men uansett takk for svar Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mulig du også skulle se på Qalcom Atheros sine sider..... Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Finner ikke driver på atheros sine nettsider, fordi da må jeg jo ha navnet på nettverkskortet. Anyone knows? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Oii der var vi: Asus x53sd http://www.bing.com/images/search?q=Asus+x53sd&qpvt=Asus+x53sd&FORM=IGRE Endret 27. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Tror du ikke jeg googler før jeg spør om det her? Endret 27. november 2013 av StanX Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Beklager, men jeg ble avbrutt mens jeg forberedte innlegg til deg. Magnus Carlsen sitt fly landet, og jeg måtte ut å handle. Men det var hvordan du finner hvilke skjermkort du har: Finn kontrollbord, og der Administrative verktøy. På den listen finner du Systeminformasjon videre Komponenter og Nettverk Og da tar du resten selv. Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Beklager, men jeg ble avbrutt mens jeg forberedte innlegg til deg. Magnus Carlsen sitt fly landet, og jeg måtte ut å handle. Men det var hvordan du finner hvilke skjermkort du har: Finn kontrollbord, og der Administrative verktøy. På den listen finner du Systeminformasjon videre Komponenter og Nettverk Og da tar du resten selv. Hei Kan du fortelle meg hva disse innstillingene heter på engelsk windows? Har ikke norsk Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Kom meg fram til administrative verktøy, men ikke noe som heter noe nærmere enn system configuration... Hjelp? Edit: Her er det som kommer opp: Endret 27. november 2013 av StanX Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Okey, fant det, men da kommer ikke mye info opp... Edit: Fant ut at den riktige driveren er installert, men den fungerer liksom ikke som jeg vil... Den bruker veldig lang tid på å koble seg til kjente nettverk når jeg logger på, og noen ganger gjør den ikke det engang... Noen tips? Lurer også fortsatt på hvorfor det ikke er laget noen trådløs nettverksforbindelse 2... Endret 27. november 2013 av StanX Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kontrollpanel - Nettverk og delingssenter - Feilsøk problemer- nettverkskort - Tilbakestill kort. Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Beklager det fungerte ikke... Men nå rart jeg oppdaga noe rart her altså... Under Pcen min står det: Model: X53S MB ver: K53SD Og under masse strekkoder står det: X53SD-SX415V Hvilken av de sier hvordan pc jeg har?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 MB står i hvert fall for MotherBoard, og det er hovedkort versjon. Men på Asus sine sider ved Download" er det nok beskrevet hvordan du finner de forskjellig modellbetegnelsene. 1 Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Men vet noen hvordan jeg kan gjøre så pcen kobler til kjente nettverk automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå