Grøgger Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, per idag er livet mitt ganske greit. Skolekarakterene mine er helt ok, jeg har fått meg deltidsjobb og jeg bor for meg selv (som betyr en del ansvar). Alikevell har jeg alltid vært en lat person, og da mener jeg skikkelig lat. F.eks er jeg dårlig til å gjøre lekser, øve til prøver, rydde, trene og generelt sett komme igang med ting. Egentlig er jeg bare heldig som har klart meg såpass bra til nå. Dette er et problem jeg ønsker, og har prøvd å få vekk lenge nå uten suksess. Derfor tenkte jeg å kanskje prøve hypnose til å gi meg viljestyrken som trengs. Har noen erfaring med dette, har dere oppnådd ønsket effekt med hypnosen? Hvis det også er noen fra Stavanger som kan fortelle meg hvor jeg kan bestille time blir jeg veldig glad. Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 viljestyrke må trenes opp, gjør arbeidet ditt som alle andre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=I_BM34ViAxk 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) viljestyrke må trenes opp, gjør arbeidet ditt som alle andre. "Gjør arbeidet mitt som alle andre"? Hvis du hadde lest hele teksten så står det at jeg har prøvd lenge uten suksess. Hvis du ikke egentlig vet hva jeg snakker om kan du la være å kommentere i denne tråden. Mangel på viljestyrke er noe av det jævligste jeg har opplevd, og jeg har faktisk vært igjennom en del i livet mitt. Nå sier jeg ikke at jeg har det verst i hele verden, tvert imot, men spydigheten kan du holde for deg selv. Endret 26. november 2013 av Gr�gger Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har det akkurat likt selv og sliter også med å finne ut hvordan jeg skal samle opp viljestyrke og motivasjon til å gjøre noe som helst. Karakterene mine gikk fra helt greit (var siste som kom inn på skolen), til bånn i bøtta. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Har det akkurat likt selv og sliter også med å finne ut hvordan jeg skal samle opp viljestyrke og motivasjon til å gjøre noe som helst. Karakterene mine gikk fra helt greit (var siste som kom inn på skolen), til bånn i bøtta. Takk for at det endelig er en som forstår meg. Det verste med det er dette med å vite at jeg er kapabel til å utføre arbeidet, men jeg prokastinerer bare. Hvis du noen gang finner ut noe som hjelper, send meg en PM. Endret 26. november 2013 av Gr�gger Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Takk for at det endelig er en som forstår meg. Det verste med det er dette med å vite at jeg er kapabel til å utføre arbeidet, men jeg prokastinerer bare. Hvis du noen gang finner ut noe som hjelper, send meg en PM. Akkurat det som er mitt problem også, jeg klarer hvis jeg bare vil... men så er det jo det å få fingen ut av ræva og komme igang med noe. Ting blir bare utsatt til dagen etter, for å igjen bli utsatt dagen etter det igjen og det ender i dårlige resultater... Som du også sier i første post; er utrolig heldig som har greid meg såpass bra til nå, føler jeg har hatt mye flaks, men også en god del hjelp av foreldre. Men de kan jo ikke hjelpe meg så mye lenger. Kanskje noe motivasjonskurs eller coaching kan hjelpe, noe må vertfall gjøres hvis jeg skal noen vei... Endret 26. november 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå