Andreas-l-hansen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei! Har en Mondeo med panserlås som man må bruke tenningsnøkkel for og åpne. Denne var defekt og har blitt boret ut slik at man må bruke skrutrekker. Mitt spørsmål er: Får jeg feil ved EU kontroll pga dette? Er jo kjempeenkelt og åpne med en skrutrekker. Surt og måtte bruke 2000kr på ny lås. :-/ Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 JEG ville ikke satt feil på dette, såfremst du er tilstede og åpner panseret for meg. Det er ikke kontrollørens oppgave å finne ut av forskjellige hjemmemekka løsninger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg er ikke kompetent, men jeg tror de sjekker ting relatert til sikkerheten. Altså, hvis din hjemmesnekra løsning kan åpne seg i fart eller noe slikt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Slik jeg tolker det er det snakk om å manipulere nøkkellåsen for panseret. Om panseråpneren må manipuleres begge veier med en nøkkelliknende gjenstand ser jeg ingen sikkerhetsmessige problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå