Bahamut Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Som nevnt bil PC kun starte med 1 minnebrikke, om jeg har 2 eller flere fryser PCn rett etter BIOS (kommer ikke inn i Windows) Alle fire brikkene funker en og en men ikke samlet. Jeg har sjekket på asus sine hjemmesider og jeg har den siste BIOS oppdateringen til hovedkortet. Lenke til kommentar
shack_attack Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Går utifra at du har hovedkortet som står i signaturen din. Den skal ha et knapp på hovedkortet der det står mem ok, når du starter pcn med alle brikkene hold inne mem (3-5 sec) ok knappen og pcn vil prøve å løse problemet. Btw er rammen av samme merke eller er de forskjellige? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Går utifra at du har hovedkortet som står i signaturen din. Den skal ha et knapp på hovedkortet der det står mem ok, når du starter pcn med alle brikkene hold inne mem (3-5 sec) ok knappen og pcn vil prøve å løse problemet. Btw er rammen av samme merke eller er de forskjellige? Takk for svar. Ja, har prøvd det du sier uten at det hjalp. De er samme merke, en del av et 32GB kit. Har kjøprt Memtest på 2 av brikkene uten å finne noen feil på dem. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Ser ut som A1 og A2 funker men om jeg setter inn ei brikke i B1 eller B2 vil ikke systemet boote Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Kjøpte nytt hk og alt ordna seg gjenstår bare å se ka komplett sier om det jeg sendte i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå