Øystein.F. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Forbetra utgåva blir tilgjengeleg i desember.Grand Theft Auto: San Andreas kjem til mobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Forbetra utgåva blir tilgjengeleg i desember. Grand Theft Auto: San Andreas kjem til mobil Ser ut til at det er tekniske problemer med artikkelen, får ikke lest den. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ser ut til at det er tekniske problemer med artikkelen, får ikke lest den. Hei Jeg fikset dette nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Endelig! Jeg regnet med at dette ville skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 De kunne jo gitt det ut på PS Vita også når de først holder på. Da hadde jeg nok kjøpt det. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen Jeg ser ikke hvorfor det skal være et problem å koble til kontroller. Dual Shock kloner skal ha samme kontroller som på Playstation. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen iOS 7 brakte jo med seg støtte for gamepad til iPhone og iPad(?). Hvis det kjører bra på iPhone så kan jo det være tingen. Eneste er jo at det blir en veldig liten skjerm.. Vet ikke om det finnes gamepads til iPad. Man får sikkert dette til Android også, men det vet jeg ganske lite om.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er tonnevis av gamepads til Android. Har du USB-OTG så kan du koble til Playstation-kontrolleren via USB-kabel. Alternativt så kan man kjøpe Bluetooth-kontrollere som Steelseries Free. Lenke til kommentar
adrian502 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 da blir det kanskje det første android spillet jeg bruker penger på xD Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen iOS 7 brakte jo med seg støtte for gamepad til iPhone og iPad(?). Hvis det kjører bra på iPhone så kan jo det være tingen. Eneste er jo at det blir en veldig liten skjerm.. Vet ikke om det finnes gamepads til iPad. Man får sikkert dette til Android også, men det vet jeg ganske lite om.. I tillegg kan man koble til en apple tv, så blir det som en mini playstation. Grunnet airplay skulle jeg nesten ønske jeg jeg hadde iphone.. Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Strålende nyhet, det å kunne kruse langs landeveien mens man hører på K-Rose, over alt, er fantastisk. Noe som er dumt er at min iPhone 4 allerede sliter på GTA III, og til GTA SA trengs det mer kraft. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Blir mer som en hd utgave, skulle heller sett en hd utgave for ps3, ganske ubehagelig å spille slike spill på touch phones Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 San Andreas på mobil?!? Sykt... var utenkelig for meg på den tiden at det spillet skulle komme på mobil. Ble også satt ut av screenshotten. Husket ikke at det så såpass rævva ut Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Kan ikke si at så mye har forandret seg innen 8 år.Vil heller si at det var på den tiden Konsoll spill begynte og miste sjarmen sin. Helt greit at det kommer på Ipad, men slipp nå en versjon på VIta og, slik at vi kan spille med klassisk Playstation knapper. Endret 27. november 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan ikke si at så mye har forandret seg innen 8 år. Vil heller si at det var på den tiden Konsoll spill begynte og miste sjarmen sin. Helt greit at det kommer på Ipad, men slipp nå en versjon på VIta og, slik at vi kan spille med klassisk Playstation knapper. Lol mistet sjarmen sin? jeg kan ikke beskrive hvor sykt mange gode og utrolige spill som har kommet dem siste 9 årene. Er lang vei før det mister sjarmen sin:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg ser ikke hvorfor det skal være et problem å koble til kontroller. Dual Shock kloner skal ha samme kontroller som på Playstation. Anbefaler Moga! FIkk min igår, den kommer til å bli brukt myyye Lenke til kommentar
nassass Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen Fungerte jo veldig bra på Vice City da:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå