Øystein.F. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Double Fine har rotta seg saman med Nordic Games.Psychonauts tilbake til butikkhyllene Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nice, skal ikke se bort ifra at jeg kanskje kjøper Psychonauts igjen, Det er jo et knallspill, håper så inderlig på en oppfølger *sukk* 2 Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Bra spill, men bortkastet ressurser på å lansere en fysisk utgave spør du meg. Hadde vært mer interessert i en iOS utgave av spillet så jeg kunne spilt det på nytt på iPad'en. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har Psychonauts til 360 fysisk hjemme jeg... Har hatt det i mange år. Enig i at en oppfølger hadde vært stas. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Jeg vil ha. Tenker du har mangfoldige versjoner allerede! Er nok iveren etter å støtte en Schafer som blør penger som spiller inn her. Edit: Eller er det snakk om et nytt spill? Leste naturligvis ikke artikkelen siden jeg ikke vil deaktivere adblock og ikke gidder surre mer med greasemonkey... Endret 27. november 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg vil ha. Tenker du har mangfoldige versjoner allerede! Er nok iveren etter å støtte en Schafer som blør penger som spiller inn her. Edit: Eller er det snakk om et nytt spill? Leste naturligvis ikke artikkelen siden jeg ikke vil deaktivere adblock og ikke gidder surre mer med greasemonkey... Er nok snakk om re-release av gode-gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå