smort1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fake your beauty! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Et flott dokument med god beskrivelse Svein Magne Håper vinet jeg sente smakte til kjøttmåltiden Ha en fortsatt fin uke i gledens tegn Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Et flott dokument med god beskrivelse Svein Magne Håper vinet jeg sente smakte til kjøttmåltiden Ha en fortsatt fin uke i gledens tegn Med hilsen Leif Takker, Leif! Og vinen smakte, ja! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takker, Leif! Og vinen smakte, ja! ja er enig der, har tømt en slik flaske og det smakte min gode venn Svein Magne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Takker, Leif! Og vinen smakte, ja! ja er enig der, har tømt en slik flaske og det smakte min gode venn Svein Magne Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skjønner godt at du er "forelsket" i stedet...personlig aldri vært der, men blir jo nysgjerrig grunnet dine hjertevarme skildringer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Skjønner godt at du er "forelsket" i stedet...personlig aldri vært der, men blir jo nysgjerrig grunnet dine hjertevarme skildringer Takker, Terje! Anbefales å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg