chrissernh Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei! Jeg har en Toyota Corolla 96-modell, og har spørsmål ang. bilstereo til denne. Den har en gammel kassetspiller, eller noe sånt, men jeg vil ha en nyere bilstereo. http://www.komplett.no/pioneer-sph-da110-bilstereo/791610 Jeg kikket litt på denne, men er usikker på om det går ant å ha den i bilen? Og eventuelt hvordan jeg skal få montert dette? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) om interiøret ditt der røffelig sånn HER ut, så tenker jeg det fort kan bli vanskelig å få tilpasset den 2-din spillern :-/ edit: beklager, lite gjennomtenkt kommetar Endret 26. november 2013 av Suit-up Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er ikke den store boksen nede omtrent 2xDIN da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er ikke den store boksen nede omtrent 2xDIN da? Jo, du får plass der Lenke til kommentar
chrissernh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan monterer jeg denne da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan monterer jeg denne da? Skru ut konsollen din og skjærer ut det som trengs for å få inn festebraketten til spilleren. Fest braketten og skru konsollen på plass igjen. Plugg så inn iso-overganger og deretter kabelene fra spilleren. Når alt dette er på plass, så kan du plugge kontakten i spilleren og sette spilleren på plass... Husk antennekontakten Lenke til kommentar
chrissernh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 ok, tusen takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Og håp på at det er noe å feste braketten i. 2DIN-spillere er ofte litt for tunge til å kunne henge bare i åpningen. For ikke å snakke om at åpningen må ha nøyaktig 2-DIN-størrelse. Evt. mindre og kan utvides. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå