alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har akkurat voltmoddet skjermkortet mitt etter denne guiden: http://www.extremeoverclocking.com/article...700_Vmod_1.html skjermkortet mitt er et Sapphire Radeon 9700 np. noen som kan si meg hva jeg bør prøve for og løse dette problemet? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ja? kan ikke se at det hjalp meg mye... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Beklager, jeg klarte ikke holde meg. Det er jo et morsomt innlegg da. "Jeg voltmodda skjermkortet og alt ble svart, hva gjør jeg?" => Kast, kjøp nytt, og ligg unna modding! I alle fall - Håper du finner ut av det, lykke til! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg får jo bilde! men det forsvinner når windows er ferdig og loade! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 prøv å gå inn i bios, og bli der i noen minutter. bare for å se om det er varme som knekker bildet? hvordan kjøler du? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 prøv å gå inn i bios, og bli der i noen minutter. bare for å se om det er varme som knekker bildet? hvordan kjøler du? kjølingen er grei. peltier og gpu tempen bikker ikke 21 grader. jeg røska ut voltmodden nå for å prøve uten. windows får ikke bilde fram da heller. noen ideer? Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 har det samme probleme selv , jeg tror at det er driver feil. det skjer alltid etter at jeg har installert driveren Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Samme problemet får jeg når jeg overklokker cpu'en. Skjermen fryser, eller får merkelige artifacts når windows xp loader. Dette skjer ikke når jeg ikke har innstallert driverne. Det som løste problemet for meg var å formatere og heller bruke omega driverne. Kanskje det funker for deg også. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 klarer nå og starte opp i sikkermodus. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Da kan du jo avinnstallere driverne og se hva som skjer. Loader windows på vanlig måte da så kan du jo prøve Omega driverne. Eventuelt en nyere versjon av ATI sine drivere. Jeg prøvde ikke ATI sine drivere etter at Omega sine fungerte. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg kjørte catalyst 3.7 før. skal prøve og avinstallere driverene fra sikkermodus. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 nå fikk jeg bilde når jeg startet opp windows igjen. dette skjedde etter at jeg avinnstallerte catalyst driverene fra sikkermodus. jeg skal nå prøve og sette voltmodden igjen (vil få den til å funke!), og se om jeg får noe til da. takker for alle tips til nå! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 har nå montert voltmodden igjen, og windows startet fint nå uten at driverene er installert. laster ned siste de drivere fra ati nå, og skal legge de inn om noen sekunder. la oss (er vel egentlig bare meg) håpe det funker! *ber til gud* (ja, jeg er kristen) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 YESSS!!! det funka! <--- i denne sammenhengen betyr ikke det "ja", men smilyen tilber og takker Gud. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Stillig, den Guiden virke for proen og eller... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Stillig, den Guiden virke for proen og eller... det vil jeg tro, i og med at det er nesten identiske kort. det finnes forskjellige versjoner av voltmodder du kan utføre. men denne jeg brukte var den enkleste. edit: nå kom jeg på at oddarne84 har pro kortet. og han brukte den guiden der tror jeg. så det går nok fint. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det finnes forskjellige versjoner av voltmodder du kan utføre. men denne jeg brukte var den enkleste. E ikkje enklest best a Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 E ikkje enklest best a <-- denne gangen symboliserer smilyen "ja" :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå