Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penisen min er stiv hele tiden

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg er vell ett av de gutta i klassen som ikke har kontroll på penisen. Jeg er 15 år, og får konstant ståpikk. Lærer som bøyer seg ved siden av meg for å hjelpe en medelev? Ståpikk! Klassevenninner som spiller håndball i gymmen? Ståpikk! Jente som tilbyr meg cola? BONERALERT. Hva kommer dette av? Det er jo ikke slik at jeg har lyst til å ha sex, men penisen min blir stiv sånn helt uten videre. Dette er ekstremt pinlig, spesielt i gymmen, da joggebuksen ikke hjelper stort med å skjule en svær kule som stikker ut. Jeans hjelper med å skjule den, men noen ganger så henger den ned beinet. Det er litt vanskelig å gå til tider :/

Er dette vanlig? Hva gjør dere for å skjule giganten deres?

Anonymous poster hash: d5075...3c1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri opplevd å være konstant stiv hele tiden, så vet ikke helt hva grunnen til dette er. Har nok heller ingen tips om hvordan man kan skjule dette, men du må ikke gjøre for mye ut av det vist du prøver å skjule dette for da blir det åpenbart.

Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Tviler på det er noe negativt i dette du. Du bør heller prise deg lykkelig for at du får det for ofte enn for lite.

Boner er ikke farlig med mindre den vedvarer over veldig lang tid (flere timer).

Anonymous poster hash: da57f...601

Det er jo litt negativt i min situasjon.. Det gjør sykt vondt til tider når den presser mot buksene :/

Bonern varer ikke lengre enn 30-40 min, men tingen er at den reiser og legger seg ofte!

-TS

Lenke til kommentar

Det er jo litt negativt i min situasjon.. Det gjør sykt vondt til tider når den presser mot buksene :/

Bonern varer ikke lengre enn 30-40 min, men tingen er at den reiser og legger seg ofte!

-TS

Legg den sidelengs under bukselinningen.

Lenke til kommentar

Ble plutselig veldig takknemlig for at jeg er født jente. Å ha konstant boner-angst må være slitsomt.

Det å være dame er ikke ett hakk bedre med de dere må styre med. Nei, det trådstarter "sliter" med er rett og slett at han er 15 år. Ikke noe mer enn det. Når man er i den alderen så får man stå av hva som helst på grunn av testosteron nivåer i blod pga pubertet. Dermed er dette helt naturlig.

Lenke til kommentar

-TS

Bare plasser den sånn at den ligger langs magen, om du skjønner.

Random boner som varer i 30-40min? Skulle gitt mye for det!

Anonymous poster hash: da57f...601

Lenke til kommentar

Er dette vanlig? Hva gjør dere for å skjule giganten deres?

Jeg pleier å dra den en runde rundt livet og knytte enden til stammen.

En ereksjon trenger blod for å vedlikeholdes. Så hvis du får opp pulsen, vil det ikke ta lang tid før flagget heises ned. Har du mulighet, kan du gå ut på gangen eller liknende og ta noen spensthopp og armhevinger eller sprinte et par hundre meter fram og tilbake. Du kan også unngå å gå ut av huset med ladd pistol.

Ble plutselig veldig takknemlig for at jeg er født jente. Å ha konstant boner-angst må være slitsomt.

Baksiden er at du går glipp av alt det morsomme den kan brukes til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...