007JamesBond Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei Jeg synes at Office-pakka er veldig dyr og er egentlig ikke veldig interisert i å kjøpe den. Finnes det andre programmer som man kan bruke? Dokumenter jeg skriver på min Mac, må kunne åpnes i Windows. Helst ikke over 300kr. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Open office er et gratis program som funker som office. Er gratis og bruke og med et google søk finner du det nok lett, ved googling kommer du nok over andre også som funker for Osx :-) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sjekk også ut LibreOffice. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg bruker Google sine officeverktøy. Ellers kan du jo sjekke ut Apples egne programmer; Pages (tekstbehandling), Numbers (regneark) og Keynote (presentasjonsverktøy) i App Store. Om du bare skal ha "Word", koster vel Pages bare 150,- eller noe og så kan du utvide med Numbers og Keynote etterhvert som du trenger det. Endret 26. november 2013 av johanf Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
quantum Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Og så fins det en oppskrift rundt omkring på nettet på hvordan du får fatt i Apples kontorpakke (pages, keynote osv) gratis. Går stort sett ut på å installere prøveutgaven av forrige versjon, sette språkinnstillinger til engelsk og få installert fullversjon av nyeste som update i AppStore. LibreOffice som alt er foreslått er ellers et utmerket alternativ, og det samme er sky-varianten til google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå