Olav Leistad Hove Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Olav. Jeg ser hva det er, men hva har du gjort, - eller, - hva har skjedd ? ! Har du fått nytt leketøy ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 He he, nå kan du lure ja dette er en grafisk fremstilling av en solnedgang konstruert i Photoshop ut fra et vanlig bilde av en solnedgang. Hvis du spanderer et par Hallitrær (jamfør ditt tre - bilde) så skal jeg fortelle deg hemmeligheten når jeg kommer til Fredrikstad Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 He he, nå kan du lure ja dette er en grafisk fremstilling av en solnedgang konstruert i Photoshop ut fra et vanlig bilde av en solnedgang. Hvis du spanderer et par Hallitrær (jamfør ditt tre - bilde) så skal jeg fortelle deg hemmeligheten når jeg kommer til Fredrikstad Hilsen Olav Hei, Olav. Avtale ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Blir med og spleiser! (Eventuelt blir det to hallitrær på Olav....) Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Jan Egil, dette kan bli en høydare! NB: ta med apparifotografat. 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Lekkert bilde. Vil tro dette er en panning med innsatt sol men neimen om jeg vet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hei Harald! Nei, det er nok ikke det. Dette begynner å bli riktig moro det. Det ligger an til at du også må bli med til Fredrikstad og se på "trærne" til Albert... Jeg får fortsette å holde kortene tett inntil meg en stund til Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg