ghenz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei Her om dagen så kjørte eg vanlig så plutselig gikk motorlampa mi på. Så da reise eg til verkstede for å sjekke det, der fikk de bare opp ukjent feilkoder. De på verkstede trodde ikke det var noe med motoren og sånt, men eg vet ikke ka eg skal gjøre/eller se etter. Derfor lurte på om noen viste ka som var feil? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Merkeverkstedet finner forklaring på feilkodene. Generelle verksted har gjerne ikke tilgang på alle feilkoder. 2 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er jo umulig for oss å gjette hva som er feil, uten noe mer å gå på. Men selv om jeg er helt enig i det Fikse skriver over her, så syns jeg umiddelbart dette høres litt rart ut. Riktignok har du ikke sagt hva slags motor du har i din A4, men generelt vet jeg ikke om noen andre biler som har en så (for allmuen) lett tilgjengelig oase av diagnose-dokumentasjon, og rimelig tilgjengelig utstyr. Det finnes vel alltid unntak, eller noe veldig sært, men feilkoder på motor på denne burde være relativt kurant. Men var det slik at de ikke fikk lest ut noen kode, eller fikk de opp en kode de ikke visste betydningen av? (hva var i såfall koden?) 1 Lenke til kommentar
ghenz Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Det er jo umulig for oss å gjette hva som er feil, uten noe mer å gå på. Men selv om jeg er helt enig i det Fikse skriver over her, så syns jeg umiddelbart dette høres litt rart ut. Riktignok har du ikke sagt hva slags motor du har i din A4, men generelt vet jeg ikke om noen andre biler som har en så (for allmuen) lett tilgjengelig oase av diagnose-dokumentasjon, og rimelig tilgjengelig utstyr. Det finnes vel alltid unntak, eller noe veldig sært, men feilkoder på motor på denne burde være relativt kurant. Men var det slik at de ikke fikk lest ut noen kode, eller fikk de opp en kode de ikke visste betydningen av? (hva var i såfall koden?) Motor: 1,6 102 hk motorkode: ALZ ja eg skal høre med et anna verksted om de kan finne det ut for det kommer bare opp ukjent feil når de søkte første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå