appelsinbrus Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk meg en V3-571G her om dagen, og det er litt irriterende at scrollinga er "feil" vei. Altså når jeg blar oppover går sida nedover. Jeg vil helst at bevegelsen skal følge siden.Har gått inn på mus-instillinger og der var det ingen knapp for å gjøre om på dette. Heller ikke under Elan-innstillingene der man kan slå ting av og på. Jeg har mulighet til å slå scrollinga av, men ikke invertere den. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Control panel -> mouse -> device settings -> (Select the click pad) --> Settings --> Scrolling --> Unselect 'Enable reverse scrolling direction Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 De innstillingene der er ikke å finne på denne maskina.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kommer ikke ann på hva slags maskin du har, men hva slags OS du har. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Har Win 8 og panelet som Bibow beskriver er altså ikke der. Fåglarna må vite hvorfor. Har jo tross alt holdt på med data i over 15 år, så skulle jo tro at man finner fra. Men kan jo hende jeg har blitt evneveik på mine gamle dager.. Men samma kan det være, maskina er generelt crappy og så jeg skal sende den i retur. Carry on! Endret 29. november 2013 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå