Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Lavskrike. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Flott lavskrike herr Skjauff, en fugel jeg ikke sett og ønsker at få se då i framtia God tirsdagskveld Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Nils Christian. Nydelig portrett av lavskrike, - den tror jeg aldri jeg har sett ! Posituren er veldig fin, skarpheten er perfekt , fargene er fine, og de er sikkert slik de skal være på denne fuglen ! Lyset er mykt og behagelig, og bakgrunnen kan vel neppe bli bedre ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Flott lavskrike herr Skjauff, en fugel jeg ikke sett og ønsker at få se då i framtia God tirsdagskveld Med hilsen Leif Tusen takk Leif O. for din kommentar! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Nils Christian. Nydelig portrett av lavskrike, - den tror jeg aldri jeg har sett ! Posituren er veldig fin, skarpheten er perfekt , fargene er fine, og de er sikkert slik de skal være på denne fuglen ! Lyset er mykt og behagelig, og bakgrunnen kan vel neppe bli bedre ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert A. for den hyggelige tilbakemeldingen på dette bildet! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fantastisk flott av en fugl jeg aldri har sett ! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Fantastisk flott av en fugl jeg aldri har sett ! Tusen takk for din kommentar Terje S. ! Mvh Nils Christian S. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Fantastisk flott av en fugl jeg aldri har sett ! Tusen takk for din kommentar Terje S. ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg