salsamann Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hallo. Kan man overklokke CPu og ram med programmer?? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du kan overklokke med Fuzzy Logic. Er ikke anbefalt å overklokke med program, har du muligheten gjør det i bios. (er ikke sikker men tror du må ha via eller nforce chipsett for å bruke det) :-) Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 har leti på google, men jeg finner ikke programmet, kan d værsåsnill hjelpe meg med link?? Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://www.msi.com.tw/ Men jeg tror ikke det virker på HP maskiner. Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 nei, ikke jeg heller, men jeg har et pc jeg selv har bygd Den har et MSI hovedkort, et MSI 4138.... Da tror jeg det funker.... Men om du kunne gi link til der programmet lastes ned, hadde jeg vært mer takknemlig... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hallo. Kan man overklokke CPu og ram med programmer?? Ja... men jeg ville ikke anbefalt det. Da skal du hvertfall holde godt øye med temperatur. Uansett ender det ofte opp med å kræsje. Bedre å overklokke i BIOS... det er dog en del gamle maskiner som ikke har mulighet til det, og da kan software være en løsning... men som sagt... har du muligheter i BIOS så gjør det der. Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg visste også det, men problemet er at jeg ikke får det til.... Derfor ba jeg om et program... Jeg har Et Ausus 7v-VM hovedkort, som jeg fikk med min HP Maskin.... Har dere et tips til program?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå