MrCamo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Hei, Jeg har et problem med mitt Steelseries Siberia v2 headset som jeg kjøpte for 1 månde siden. Når jeg Skyper med vennene mine oppfatter de en høy, støvsuger-lignende lyd, omtrent hvert 5-minutt. Noen av Siberia v2 headsettene bruker USB-kabel, det gjør ikke min. Forslag til løsning hadde blitt satt stor pris på! Endret 26. november 2013 av MrCamo Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er det bare når du ikke snakker? I så fall kan du prøve push to talk hvis det ikke er for vanskelig samtidig som du gamer. Siberia V2 er ikke akkurat de beste hodetelefonene som er produsert, men hvis det er en veldig tydelig feil bør du reklamere på det. Tvilsomt at det er noe du kan fikse på egen hånd. Vet du om det alltid har vært slik, eller har det begynt nylig? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette er ganske vanlig på skype. Om ikke på mikrofoner, har ikke så mange at jeg får testet flere Når jeg snakker med folk over skype med konstant stram og ikke sier noe på en stund starter enten mikrofonen eller skype å "forsterke" lyden slik at det høres ut som f.eks. en støvsuger. hender også at den plukker opp f.eks. tv'n i bakgrunnen og begynner å forsterke denne lyden slik at man hører snakkinga derifra meget godt. Når dette først har skjedd hjelper det ikke å sin noe for å være stille igjen da den ganske fort "søker" etter snakkinga på tv'n og forsterker den igjen. Ikke sikkert dette er det samme som du opplever, men det høres rimelig likt ut osm mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå