b4kk3n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Har sett litt på; http://www.coolermaster.com/product/Detail/case/lan-box-haf-series/haf-xb.html og finner denne ganske interesserende. Eneste den mangler er støydemping og støvfilter på samtlige vifter. Det er støvfilter på PSU-viften. Noen som kjenner til lignende "Cubes", eller er det bare Cooler Master som lager dem? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei! Noen spesiell størrelse du ser etter? Dersom du bruker stillegående vifter, så er ikke lyd noe problem Lenke til kommentar
b4kk3n Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Hei! Noen spesiell størrelse du ser etter? Dersom du bruker stillegående vifter, så er ikke lyd noe problem Hei, Størrelsen til Cooler Master sin er forsåvidt perfekt, trenger ATX-størrelse, mATX blir for lite. Trenger jo heller ikke være noe særlig større enn CM sin, da. Det jeg mener med støydempet, er at lyd fra HDD og skjermkort ikke slipper ut. At viftene er stillegåendes demper ikke dette. Endret 26. november 2013 av FurankuBakken Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skjønner! Har du vurdert vannkjøling? Du er klar over at slike matter som de bruker i feks. Fractal Design R4 Gjør så å si 0 for å dempe støy? Lenke til kommentar
b4kk3n Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Ja, har vannkjølet CPU, vurderer å utvide til flere komponenter. Har fakitsk Fractal Design Mini idag, og kjenner på at det hjelper med støyen. Merker med en gang høyere nivå på støy hvis jeg åpner fronten ect. Mulig det bare er psykisk hos meg da. Det sagt, så merker du også forskjell på et Antec kabinett og Fractal Design i støynivå. Har litt å gjøre med hvordan kabinettene er satt sammen, og hvor tette de generelt er. Ser at Fractal Design har mediasenter kabinett, som jo ligner på dette jeg er ute etter, men er i litt høy prisklasse her også. Ser etter alternativer her. Kjenner du til noe? Er mulig jeg ender opp med Cooler Masteren jeg linket til øverst, men hadde vært greit å sett andre muligheter. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Haf xb er på bf-salg hos komplett. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hei, Har sett litt på; http://www.coolermaster.com/product/Detail/case/lan-box-haf-series/haf-xb.html og finner denne ganske interesserende. Eneste den mangler er støydemping og støvfilter på samtlige vifter. Det er støvfilter på PSU-viften. Noen som kjenner til lignende "Cubes", eller er det bare Cooler Master som lager dem? På forhånd takk! Corsair har Carbide Air 540, men jeg vet ikke om det blir for stort? Lenke til kommentar
b4kk3n Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Corsair har Carbide Air 540, men jeg vet ikke om det blir for stort? Den er grei størrelse den, men er forsåvidt bare en litt lavere og bredere versjon av vanlig tower, ikke en cube. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Den er grei størrelse den, men er forsåvidt bare en litt lavere og bredere versjon av vanlig tower, ikke en cube. Såvidt jeg vet, er det bare Bitfenix Prodigy som har det eneste gode mulighet for "Cube-case". Eventuelt kan du ta Fractal Design Node 304. Lenke til kommentar
b4kk3n Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Såvidt jeg vet, er det bare Bitfenix Prodigy som har det eneste gode mulighet for "Cube-case". Eventuelt kan du ta Fractal Design Node 304. Begge disse er mini-ITX, trenger ATX. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Begge disse er mini-ITX, trenger ATX. Bare gå for cooler master, det er ingen reelle kandidater, annet enn Corsair sin Air 540 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå