Vendr Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Nettopp laget en app som viser ulike tilbud på elektroprodukter i Norge. Foreløpig er appen på et forholdsvis tidlig stadium, men hadde vært interessant hvis noen hadde noen synspunkter på hva som kunne vært gjort bedre evt. hva som allerede er bra. Bare å gi tilbakemeldinger, vi er veldig klare for å få noen eksterne synspunkter Appen finnes på: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.vendr.elavis iOS: https://itunes.apple.com/us/app/elektrokupp/id757864917?mt=8 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Kan ta en titt Edit: Så fint ut det. Sorteringen på kategori fungerer bra, og tror jeg kan komme til å benytte meg av appen. Følgende kunne jeg tenkt meg: Mulighet for å vise kategorier/butikker samtidig (!= alle). Sett at jeg interessert i data, gps og mobiltelefoner, så hadde det vært fint å kunne markere disse kategoriene med en gang. Da vil jeg få opp alle annonser jeg er interessert i, uten å måtte klikke på de forskjellige kategoriene individuelt og deretter klikke søk etter hver gang. Det samme gjelder forøvrig butikker; hva om jeg er interessert i bare Elkjøp og Lefdal, men ikke Expert? Flere butikker: Per nå er det jo bare Expert, Elkjøp og Lefdal. Her kunne jeg tenkt meg flere fysiske butikker; Coop Obs, Spaceworld, SIBA, etc. Dette syns jeg bør være tilgjengelig, da disse leverer brosjyrer, de også. Mulig dere da må ta hensyn til brukerens postnummer. Hadde vært interessant med uketilbud fra nettaktører som komplett.no, og gjerne også helgetilbud. Tydeligere skille mellom ulike butikker. Nå er det bare en lang remse, og man må scrolle opp og ned, og det er lett å gå glipp av hvilken kundeavis man faktisk ser på. Dette gjelder særlig hvis man har valgt seg ut en kategori, og man ikke ser forside/bakside. Hurtiglink til de forskjellige butikkene. Her kan jeg se for meg å sveipe til en av sidene for å få opp en marg med thumbnails/link til de ulike butikkene. På samme måte som man kan se thumbnails i f.eks Acrobat. Muligheten til å lagre et utsnitt av en annonse, slik at jeg kan finne tilbake til de delene av brosjyren jeg syns var interessant uten å måtte scrolle. Da må også utsnittet markeres med "utløpsdato" evt, slik at man unngår å lure seg selv til å tro at tilbudet fortsatt er aktivt. Mulighet for høyere oppløsning på brosjyre. Tok meg i å irritere meg over at teksten ikke var helt klar når jeg zoomet. Det går an å lese, men hadde vært fint å kunne bestemme at høyere oppløsning skal lastes når WIFI er tilkoblet, e.l. Annonsene burde kunne lagres på enheten. Hver gang jeg endret søket mitt, så måtte den koble seg til nettsiden deres for å hente riktig brosjyre. Fungerer bra på wifi, fordi det går så fort, men vil nok ta lengre tid hvis man er på farten og er tilknyttet edge, eller det som verre er Endret 26. november 2013 av Mks1001 Lenke til kommentar
Vendr Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Kan ta en titt Edit: Så fint ut det. Sorteringen på kategori fungerer bra, og tror jeg kan komme til å benytte meg av appen. Følgende kunne jeg tenkt meg Takk for bra tilbakemelding! Jeg er vel egentlig enig med det aller meste du nevnte, så i neste oppdatering er det nok sannsynlig at enkelte av tingene du nevner kommer til å være med. Men hva mente du med hurtiglink til de forskjellige butikkene? Tenkte du at man typisk kunne krysse av for en butikk, så ble det oppdatert med tilbud fra den valgte butikken? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Bare hyggelig! Nei, det jeg tenkte var noe som dette (klikk for stort bilde) Det er en måte man kan få en oversikt over de ulike reklamebrosjyrene man har lagret/søkt etter/e.l. Her representerer grønne dotter og streker ulike fingertrykk/-sveip. Først sveiper jeg fra ytterkanten for å "trekke ut" margen, før jeg kan sveipe opp og ned til ulike butikkers brosjyrer. Her klikker jeg på Lefdals, og følgelig hopper jeg til den Glemte forresten å nevne at jeg testet Android-versjonen. Forresten, når jeg testet appen på min Nexus 7, så pekte ikke pilene på søkeboksene, men bare på et tomt område i toppfeltet. Søkeboksene hadde flyttet seg helt til høyre, noe som sikkert er det beste, men pilene ble da litt meningsløse. Endret 26. november 2013 av Mks1001 Lenke til kommentar
Vendr Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Ok, skjønner. Likte ideen med hurtiglink, så det skal vi vurdere å få ordnet. Når det gjelder pilene, er vi forsåvidt klar over det, og det er også noe vi skal få fikset i neste versjon. Veldig hjelpfult med tilbakemelding! Endret 26. november 2013 av Vendr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå