ltdata Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har noen eldre radiatorer i leiligheten. De er slike man "lufter" med slik radiatornøkkel. Man åpner opp og lufter inntil det kommer vann ut. Alle radiatorene i leiligheten virker untatt 1. Jeg har luftet denne men den er alikvel helt død. Er det noen som vet hva som kan være galt med den? Kan jeg kreve at sameiet der jeg bor skal fikse den? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 En gang jeg var i sjøen og badet min kropp Så så jeg noe rart som plutselig stakk opp Jeg trodde først det var en radiator Men så var det bare rompa til han Teodor. Spør sameiet om de kan se på den fordi du "tror" den er ødelagt. Det blir litt mer smooth enn å kreve at den fikses. Spesielt hvis den ikke er ødelagt. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 En gang jeg var i sjøen og badet min kropp Så så jeg noe rart som plutselig stakk opp Jeg trodde først det var en radiator Men så var det bare rompa til han Teodor. Spør sameiet om de kan se på den fordi du "tror" den er ødelagt. Det blir litt mer smooth enn å kreve at den fikses. Spesielt hvis den ikke er ødelagt. ok :9 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har MYE erfaring med slike radiatorer! Er du sikker på at vann dysene er åpne og at det er i stand? Mulig de ikke er det. Da kan du kreve at sameiet eller utleier fikser det, for dette er slitasje og ikke en ren brukerfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå