Tmz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Trenger ett nytt tastatur da det jeg har ikke fungerer lenger. På mitt gamle hadde jeg volum kontroll og mute noe jeg kunne tenke meg og ha på neste tastatur også. Bortsett fra dette trenger jeg ingen hurtigknapper. Blir hovedsakelig brukt til spill, league og legende. Ser folk anbefaler mekanisk men synes prisene er stive, er det virkelig så mye bedre? Vil helst holde meg under 500 gjerne mindre Lenke til kommentar
code Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Uten at jeg kan komme med noen forslag på hvilket tastatur som passer best til deg nå, så kan jeg kommentere på mekanisk. Personlig mener jeg det er verdt å bruke litt ekstra penger på et mekanisk tastatur. Kan ikke anbefale noe annet en å gjøre litt research på youtube eller andre steder hvorfor mange mener det er bedre enn vanlige tastatur. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 kan http://www.komplett.no/logitech-gaming-keyboard-g105/775745#!tab:reviews eller http://www.komplett.no/corsair-vengeance-k65-gaming-keyboard/783978 være noe å anbefale ? Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Stort sett den eneste forskjellen på mekansik og membran er hvordan tastene føles. Det er ett hundrede prosent opp til deg om du liker det eller ikke. Jeg brukte ett G15 i 7 år før jeg byttet til ett G710+ med mekaniske taster, nettopp fordi jeg liker hvordan de er, intet annet. Du kan jo alltids kikke på noe som G13 eller Nostromo til spilling, så kan du kjøpe deg ett enkelt, billig tastatur som du liker utenom. Om du aldri har prøvd mekaniske taster kan du ta deg en tur i butikken og se om de har noen, så får du prøvd. Enkelte liker det, andre ikke. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Er student så er mest pengene det står på, så vil helst unngå to tastaturer. Har brukt et billig logitech tastatur i snart 10 år nå, men det begynner å ikke registrere klikk osv derfor jeg må skifte ut. Bare tenkte at hvis jeg først skal kjøpe så er det greit at det er noe ordentlig. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Eg ville gått for K65-en, om du ikkje har noko imot at tastane er litt lette å trykke ned. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 K-65 er nok et godt valg, tror nok du blir fornøyd. Her tester de K-65 på hardware.no: http://www.hardware.no/artikler/corsair-vengeance-k65-compact/135804 Selv ville jeg nok gått for det litt dyrere k-70, men er bare 2-300kr dyrere. Blir litt for lite for meg, liker numpaden og opplyste taster. Mitt neste tastatur blir nok K-70, håper å få det til jul, eller blir det julegave fra meg til meg Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Okei jeg har bestemt meg for å gå for K-70 da jeg gjerne vil ha bakgrunnslys og det ser litt mindre stusselig ut når halve tastaturet ikke er borte. Men nå trenger jeg litt tips til hvilke knapper jeg bør gå for. Jeg vurderer røde eller svarte brytere etter hva jeg har lest, men hva anbefaler dere? Vil helst holde støyen fra tastaturet til et minimum da jeg leier leilighet og har naboer. noen som vet om det selges i butikk i nærheten av gjøvik? Endret 8. desember 2013 av Tmz Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Er det nordisk layout på dette her? http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/gamingtastatur/mekanisk-tastatur/corsair-vengeancek70silver/186405.6061/ Står jo ikke noe om det, og det er utsolgt de fleste andre steder... Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.prisjakt.no/product.php?map=1767885 Spaceworld skal ha det, mpx og digital impuls, sistnevnte to må du vel til Oslo for Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Okei, men noen som vet om det er nordisk layout på det man kjøper på nettet? Vil helst ha silver + at jeg har litt lite penger for tiden, har akkurat 1153 kroner på det kortet jeg skal bruke xD Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bruker å være det på tastatur som er kjøpt i norske nettbutikker, og ofte står det nordic i produktbeskrivelsen Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Problemet er at det ikke står noe om det på siden, bilde viser heller ikke nordisk layout, men netonnet er vel norsk nettbutikk ihvertfall. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ville bare kontaktet Netonnet i morgen og undersøkt. Kjipt å få engelsk layout hvis du ikke ønsker det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Både mpx og spaceworld er utsolgt ifølge nettsiden deres. Jeg bare bestillte fra netonnet, de har fri frakt som gjorde dem desidert billigst, samt at de har returrett i disse juletider. Ringer imorgen og hører om det er nordisk og avbestiller om det ikke er tilfelle. Stod ingenting om at det ikke var norsk layout i produktaneldelsene, og bildene er de samme som er brukt av andre sider som reklamerer med nordisk layout så satser på det beste. Satser på at jeg blir fornøyd hvis det går i boks ihvertfall, ser skikkelig snasent ut det tastaturet Veldig lang leveringstid tho, 6-8 virkedager stod det, noen som har noen erfaringer på dette? Endret 9. desember 2013 av Tmz Lenke til kommentar
jonny Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har god erfaring med NetOnNet, de har rask levering hvis det står at varen er på lager på nettsidene deres. Varene har kommet ila. 2-3 dager hver gang jeg har bestilt (bor i Oslo). Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 2 dager og orderen er ikke sendt engang, må innrømme at jeg syntes det er litt dårlig iforhold til mine erfaringer med komplett osv. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Det var nordisk tastatur, fikk svar på mail nå. Kommer mest sannsynelig i posten imorgen da den ble sendt fra oslo idag. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå