Fjasken Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Hei, har tenkt å få tak i et nettbret til å bruke i møter, sofabruk osv. Har sett litt på både Microsoft sitt Surface 2 med Windows RT og Sony Tablet Xperia Z, men sykt usikker på hvilken jeg skal kjøpe Vurderer Surface 2 på grunn av: +Pris +Tastatur deksel som kan kjøpes til denne +Støtten bak +Har de programmene som jeg trenger til mitt bruk -Usikker på hvor sikkert det er å gå over til Windows RT Vurderer også Xperia Z på grunn av: +Pris +Vanntett +Sony kvalitet +Bra utvalg av apper +ir sender -Deksel med tastatur, har ikke funnet noen selv enda vertfall med bra design Så håper noen her kan hjelpe meg videre Endret 26. november 2013 av Fjasken Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Vanskelig valg, uansett hva du velger må du ofre noe. Hvis det brukes Office i jobbsituasjonen og du skal ha utbytte av å jobbe med dokumenter der ville jeg kanskje kjøpt Surface 2, og eventuelt kjøpt et billig (brukt) 7" Android-nettbrett i tillegg for å få større utvalg av app. Brukes det kun til epost og å lese dokumenter ville jeg kjøpt Xperia Z. Selv har jeg helgardert med et billig Acer Win 8.1 nettbrett, et Nexus 7 (2013), en gammel iPad pluss flere laptoper... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har begge disse, men etter jeg fikk Surface 2, har guttungen overtatt Sony'en. Det blir litt smak og behag, men føler at Sony'en blir litt mere "leketøy". Bruker Surfacen når jeg er ute og reiser i f.m. jobb og den funker glimrende til presentasjoner og slikt siden den har full office pakke. Dedikert USB port er og en fordel om jeg vil kople til perifer utstyr som f.eks harddisk. Byggekvaliteten er minst like god på Surfacen om du ser bort fra vanntetthet (når trenger du det??) Den er mye kjappere enn 1. gen Surface og det eneste jeg savner litt er en alternativ nettleser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå