Joachim_F Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kampen om fotballmanagertronen er over for EA Sports.EA legger FIFA Manager død Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så med andre ord; mindre "konkurranse" for FM, som bare kan slenge ut nye versjoner med mindre og mindre innhold? Tviler på at de gidder å oppgradere den begredelige kampmotoren nå. FIFAM14 har hvertfall bedre kampmotor, FM sin er forferdelig. 1 Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 EA sin forretnings-idé er jo masseproduksjon, manglende dybde og høy gjenbruksverdi - i alle fall innen sportsseriene sine. FIFA manager manglet det meste som gjør managerspill gøy og interessant, og med "vanlig" FIFA som genererer hundrevis av millioner hver sesong for minimal innsats så sier det seg selv at dette ble for "jobbigt" for EA. Ikke er det synd for konkurransen heller, for FIFA manager var strengt tatt ikke noen reell konkurrent til FM eller CM, annet enn at den hadde en fifa-spillmotor til 3D-visningen. 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Aldri prøvd FIFAM.. Egentlig mest pga min bror sier at det ikke er i NÆRHETEN av FM. Ja, høres sikkert rart ut, men FIFAM syntes jeg så ganske så mer komplisert ut enn FM, spør du meg Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hadde vært kult om FM hadde fått lisens for klubblogoer og spilleravatarer, men EA forblir vel ekslusive her. (Vet at man kan laste ned pakker for dette) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 På tide, det ble aldri den suksessen EA håpet på. Synd for konkurransen da, FM vil forbli alene Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Aldri prøvd FIFAM.. Egentlig mest pga min bror sier at det ikke er i NÆRHETEN av FM. Ja, høres sikkert rart ut, men FIFAM syntes jeg så ganske så mer komplisert ut enn FM, spør du meg Broren din har helt rett. FM er også en del mer komplisert enn FIFAM. Det blir som å sammenligne Need for speed med rFactor. 2 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Broren din har helt rett. FM er også en del mer komplisert enn FIFAM. Det blir som å sammenligne Need for speed med rFactor. Kan være jeg synes FIFAM så mer komplisert ut enn FM, pga at jeg er mer vandt med FM Jaha, daså! Digger FM jeg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå