Gå til innhold

Denne boksen vil ta over TV-stua di

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken HW må til?

Miracast er basert på WiFi-direct benytter WiFi for å sende signaler direkte fra maskinen til mottaker, altså må du ha et trådløst nettverkskort, men du behøver ikke koble til et trådløst accesspunkt. Skulle være rimelig greit på en bærbar eller tablet i det minste. Kan også legge til at du kan koble til trådløse nettverk samtidig også.

Lenke til kommentar

1. Ta innmaten ut av en mobil og putt den i en mye større boks
  2. Kickstarter
  3. ????
  4. Profit

Jack of all trades, master of none.

Hehe, ikke sant.

Når jeg var mindre (var vel noe rundt 1995-1999 ish) så husker jeg at jeg spillte pong og andre småspill på en Smart-Tv. (ja, eller det het vel ikke Smart-TV for det er jo et nytt navn på noe vi har hatt i mange år) Men jeg ser egentlig for meg at denne boksen leverer like kjip pillopplevelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Miracast er basert på WiFi-direct benytter WiFi for å sende signaler direkte fra maskinen til mottaker, altså må du ha et trådløst nettverkskort, men du behøver ikke koble til et trådløst accesspunkt. Skulle være rimelig greit på en bærbar eller tablet i det minste. Kan også legge til at du kan koble til trådløse nettverk samtidig også.

Foreløpig er det vel kun de senere Intel HD Graphics som har fungerende drivere for Miracast. Det er nok kun et spørsmål om tid før Nvidia og AMD har drivere på plass.

Lenke til kommentar

Hehe, ikke sant.

Når jeg var mindre (var vel noe rundt 1995-1999 ish) så husker jeg at jeg spillte pong og andre småspill på en Smart-Tv. (ja, eller det het vel ikke Smart-TV for det er jo et nytt navn på noe vi har hatt i mange år) Men jeg ser egentlig for meg at denne boksen leverer like kjip pillopplevelse.

Det var ikke en konsoll da ?

Enkelte tilbydere har jo i mange år kunne tilby noen få spill via det samme system man ser tv kanalene.

Etter at jeg fikk altibox ca 2007 kunne man spille vi fjernkontrollen til dekoderen

Noen år før hadde jeg også fiberkabel men her husker jeg ikke helt om det også inkludere noen spill

Lenke til kommentar

Aner ikke hva slags system det var. Enten må det ha vært gjennom tekst-TV elns? Eller så var det i selve TVen. Spilte med fjernkontrollen til TVen i hvert fall. Husk, dette var ikke akkurat fiber, og rundt 15 år siden, så kan nok ikke sammenlignes med det du prøvde i 2007. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...