calvinhobbes Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg bruker å ta mange små videosnutter med mitt digitale stillbildekamera (Canon Digital Ixus 330). Jeg kan ta opp i inntil 30 sekunder, noe som gjør at jeg etterhvert har veldig mange små filer (.mov-filmer). Finnes det noen programvare som gjør meg i stand til å sette sammen flere snutter til en større fil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Et vanlig redigerings program? Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Heisann Bruker selv et program som heter Easy Video Joiner for mine mpeg/avi/etc. Vet ikke om det funker med .mov-filer, men det er vel verdt et forsøk. Det finner du her : http://www.DoEasier.org edit : en skriveleif hadde lurt seg inn der.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du Windows XP? Isåfall ligger der Windows MovieMaker.. (2?) Den har fungert for mitt bruk ivertfall. Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bruker selv et program som heter Easy Video Joiner for mine mpeg/avi/etc. Vet ikke om det funker med .mov-filer, men det er vel verdt et forsøk. Easy Video Joiner funker ikke på .mov. Men det finnes et liknende program som heter Rejump Video Joiner som tar .mov'er også. Med et Google-søk finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå