Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvilken parkett synes du er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All parkett til under 200.- kvm er ræva. Tro meg, jeg har solgt og montert mye forskjellig. Styr unna for all del. 3 stav eik fra kahrs koster ca dobbelt aå mye og kvaliteten er ca 5 ganger bedre.

Har ikke sagt at jeg går for parkett til 200,- men ikke over 500kr heller.

Jeg tenkte å satse på 3 stav! Ask hvit! men redd for om hvordan den vil se ut på stor overflate! om det vil gi rotete inntrykk.

Lenke til kommentar

Ask er fint! Hardere og tøffere enn eik også :)

Hvit er også smart med tanke på tidligere nevnt gulning.

Får du ikke kahrs 2 stav til i nærheten av 500? Mener det, hadde jeg jobbett med det ennå skulle jeg ordnet det!

Så du syns den fargen vil være fin? Og burde gå for 2 stav?

Får se i morgen om de har en som ligner Kahrs sin, i den fargen.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg hvitlakkede gulv ja. Ikke så mye til overs for hvitoljede pga slitestyrke og vedlikehold. Hvit ask er flott, lyst og fint. Bare hygggelig og lykke til!

Hei

Sorry om jeg maser på deg, igjen ;) Men idag har jeg vært å sett på parkett på den butikken jeg fortalte om. Og for et styr. Hun damen tok mer imot telefonsamtaler enn hun hjalp meg..aldri sett makan, men.....

Ask hvit hadde dem, men den som de hadde syntes jeg virket mer gulere enn den som jeg så på Monter. Har sett meg ut en, men er kjemperedd den virke rotete eller for livlig på stor overflate.

Hvis du kunne tatt deg bryet og sett på den, linker til siden og den står på side nr.10, heter Ask hvit Artic country.?

Og en ting hun damen sa ang. Ask parkett, er at hvis du søler litt vann på den, så danner den en svart flekk. Hm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...